Stängde datorn igår som vanligt innan jag gick och la mig. När jag satte på den precis så hängde den sig precis när den startats upp. Dvs när den nåt startskärmen och laddat nod32 och steamrutan. Jag kan fortfarande röra musen men jag kan inte klicka på något och klockan stannar på tidpunkten då datorn startades upp. Startat om datorn 5 gånger nu och den hänger sig vid samma läge hela tiden.
Kom in på datorn och ut på internet när jag gick in i felsäkertläge. Men kan inte radera program via det? Tänkte radera nod32 för jag tror att de är den som spökar. Hur raderar man program utan att starta upp i normalt läge?
Jag har exakt samma problem. Stänger jag av på kvällen så tar det timmar att få igång skrället på morgonen igen. Har också kämpat med felsäkert läge och tjafs men egentligen inte kommit fram till ett skit. Starta, vänta, vänta, vänta, stäng av, starta igen, vänta osv osv. För mig brukar det ta 3-4 omstarter och sedan har jag INGA problem med datorn alls tills nästa gång den ska startas.