Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-14, 13:30
Medlem
SonicDances avatar
Hej

Stängde datorn igår som vanligt innan jag gick och la mig. När jag satte på den precis så hängde den sig precis när den startats upp. Dvs när den nåt startskärmen och laddat nod32 och steamrutan. Jag kan fortfarande röra musen men jag kan inte klicka på något och klockan stannar på tidpunkten då datorn startades upp. Startat om datorn 5 gånger nu och den hänger sig vid samma läge hela tiden.

Någon som vet hur jag löser det?

Har windows xp.
Citera
2011-06-14, 13:40
Medlem
SonicDances avatar
Kom in på datorn och ut på internet när jag gick in i felsäkertläge. Men kan inte radera program via det? Tänkte radera nod32 för jag tror att de är den som spökar. Hur raderar man program utan att starta upp i normalt läge?
Citera
2011-06-14, 13:53
Medlem
SonicDances avatar
Inte för att någon bryr sig (verkar inte som det) men jag löste det nu. Lyckades radera nod32 och nu fungerar datorn igen. Tråd kan låsas.
Citera
2011-06-14, 14:08
Medlem
Jag har exakt samma problem. Stänger jag av på kvällen så tar det timmar att få igång skrället på morgonen igen. Har också kämpat med felsäkert läge och tjafs men egentligen inte kommit fram till ett skit. Starta, vänta, vänta, vänta, stäng av, starta igen, vänta osv osv. För mig brukar det ta 3-4 omstarter och sedan har jag INGA problem med datorn alls tills nästa gång den ska startas.
Citera
2011-06-14, 14:11
Medlem
lås inte, jag har inte nod32 eller något annat program som ligger och stör men en dator som beter sig jävligt illa...
Citera
2011-06-14, 14:19
Medlem
SonicDances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trettiofem
lås inte, jag har inte nod32 eller något annat program som ligger och stör men en dator som beter sig jävligt illa...

Vilka program har du som autostart när datorn startar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in