2011-06-14, 10:27
Medlem
Nu imorse 14/6 så ville min Windows 7 göra en service pack uppdatering. Nu har datorn stått och tuggat på 70% slutfört i 3 timmar...

Jag har hittills tyckt att W7 har varit förskonat från såna här uppdaterings helveten men det börjar väl nu antagligen. Händer det inget närmsta halvtimmen så stänger jag av skiten. Jag antar att det inte ska vara så här och att någonting blockerar uppdateringen?
Citera
2011-06-14, 10:36
Medlem
Elektricitets avatar
Jag har SP1 och installationen gick som en dans. SP2 har väl inte ens kommit ut ännu, så jag antar att problemet endast uppstår för dig.

Prova installera om uppdateringen.
Citera
2011-06-14, 10:52
Medlem
Windows har nu själv avbrytit uppdateringen. Nu står den och tuggar på "ändringar återställs" .. kul

SP1 installerades för ett bra tag sen så jag vet inte vad för uppdatering W7 ville göra nu
Citera
2011-06-14, 10:54
Medlem
salxars avatar
Det är ingen som tvingar dig att installera SP1 då den knappast lär komma med något nytt du inte redan har...
Citera
2011-06-14, 11:58
Medlem
Fast jag installerade ju sp1 för flera veckor sedan?? det kan ju vara något som inte blev som det skulle då men det är bra att veta att man kan säga no no till en säkerhetsuppdatering

Windows brukar iofs bli rätt tjatigt då men men...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in