2011-06-13, 19:58
Medlem
Joe-Smiths avatar
Jag vet att denna fråga har varit uppe några gånger och jag har läst dom trådar som har varit relevanta utan att ha hittat något bra svar här på FB.
Jag vill tanka hem en sida med URL http://www.moodle.tfe.umu.se/course/view.php?id=1120
dom program jag har testat som bland annat har rekommenderats här på FB verkar inte klara av att ladda hem den kurssiten.
Så nu till frågan vet någon om något program som klara av detta? gärna också att ladda hem en HTTPS sida där inloggning sker med POST, då jag har flera sidor att ladda hem innan jag åker iväg på jobb över sommaren (utan internet). Om programmet kostar pengar är inget problem, dock är det ett mindre problem om det är gratis

Alternativet jag har är att skriva en egen spider, men det har jag ingen lust med då jag tänkte vara ledig i veckan innan jag åker på söndag.

Ps det är windows platform jag pratar om.. DS.
Citera
2011-06-13, 20:17
Medlem
Du låter ju inte dum, men kan du inte göra hela adressen tillgänglig offline? Aldrig använt den funktionen men i detta sammanhang bör det väl fungera? Annars får du väll ha en trevlig resa
Citera
2011-06-13, 21:07
Medlem
Joe-Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyInABox
Du låter ju inte dum, men kan du inte göra hela adressen tillgänglig offline? Aldrig använt den funktionen men i detta sammanhang bör det väl fungera? Annars får du väll ha en trevlig resa

Tackar jag hoppas att jag inte uppfattas som helt utvecklingsstörd, det jag är duktig på är utveckla och kanske inveckla, kommunikation etc. Applikations tillämpning är inte min starka sida, då jag hellre intresserar mig för hur applikationen fungerar snarare än hur den administreras. Tillgänglig offline?? vad menar du med det?
Citera
2011-06-13, 21:39
Medlem
TorrentLovers avatar
Fast då får du bara den sidan tillgänglig offline.. Tror att FrontPage kan ladda ned hela hemsidor, är inte helt säker när det gäller PHP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in