2004-10-22, 00:30
Medlem
Makehastes avatar
Den här tråden kommer förmodligen flyttas i sinom tid, men här borde vara ett bra ställe att börja.

Alltså, när jag sitter här och tittar igenom Evighetsdiskussioner-forumet slår det mig hur helt vanvettigt det är att folk faktiskt har skrivit 2029 sidor på ett internetforum om samma (nåja) ämne. Jag är inte så mycket på andra forum men det måste väl ändå vara historiskt? Finns det något annat forum, internationellt eller svensk, som kan ståta med något liknande? Den borde tryckas i bokform och bevaras för eftervärlden!
Citera
2004-10-22, 07:50
Medlem
Skandhas avatar
Är väl iofs intressantare att titta på antal post då sidstorleken kan ändra sig. Knutyby har ~31k och det största jag sett på ett annat forum är ~18k så den är klart störst för mig.
Citera
2004-10-29, 19:54
Medlem
jag är så trött på knutbytråden... varenda gång jag använder sökfunktionen så får jag upp knutbytråden bland de första.... oavsett vad jag söker på
Citera
2004-10-29, 19:58
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
jag är så trött på knutbytråden... varenda gång jag använder sökfunktionen så får jag upp knutbytråden bland de första.... oavsett vad jag söker på
Det har jag märkt av. Jag har löst det genom att avgränsa sökningen till specifika forum.
Citera
2004-10-29, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
Det har jag märkt av. Jag har löst det genom att avgränsa sökningen till specifika forum.
Jag har löst det genom att bara söka på "Knutby".
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=153798
Citera
2004-10-29, 21:27
Medlem
icys avatar
Undrar om någon som inte varit med i disskusionen från början orkar engagera sig i tråden. Har lite svårt att tro att någon orkar läsa över 2100 inlägg i ett forum om ett mord, med olika teorier och tankar angående det. Förstår inte det speciella i det, Knutby var intressant en vecka, inte mer, förutom när nya domar kom, men lyssna på FB:ares teorier i över tvåtusen sidor verkar tämligen ointressant.
Citera
2004-10-29, 21:43
Medlem
Dessbättre har du fel.
Tråden får nya deltagare hela tiden...

Det går ganska lätt att komma in i dramat denom att kolla i länksamlingen och att vara omästrande och vänlig (vilket är trådens signum).
Citera
2004-10-29, 21:59
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Dessbättre har du fel.
Tråden får nya deltagare hela tiden...

Det går ganska lätt att komma in i dramat denom att kolla i länksamlingen och att vara omästrande och vänlig (vilket är trådens signum).

Där ser man. Är väl bara jag som är för lat, och inte tillräckligt intresserad. För mig är det bara ett mord som vilket annat, men lite intressanta invecklingar förvisso, men inte så intressant. Har dessutom en känsla av att jag blivit vilse om jag börjat läsa tråden eftersom jag inte följde rättegången speciellt ens på TV. Smaken är väl som baken som man säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in