2011-06-12, 20:55
Medlem
Grissvins avatar
Godkväll kära flashare, Min vän har ett band och är inte flashare. De har spelat på många krogar i Stockholm och vill nu vidga sina vyer genom att spela i exempelvis Göteborg. Min fråga är : Finns det någon arrangör som man kan kontakta, eller vet ni några krogar som tar emot rockband, inga förslag är dåliga, länka gärna hemsidor eller kontaktpersoner. Kolla deras band på www.myspace.com/fivenhigh
Citera
2011-06-12, 21:31
Medlem
Avskum.s avatar
Välkommen till flashback!

Hur har ni fixat giggs i stockholm? borde väl gå att göra på samma sätt i gbg ? allt handlar ju om kontakter kolla med någon ni känner i gbg om han känner någon som känner någon som kanske känner någon som kanske kan fixa något ?

Diggar musiken ! andra låten va fet ! keep it up !
Citera
2011-06-12, 22:33
Medlem
Disharmonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grissvin
Godkväll kära flashare, Min vän har ett band och är inte flashare. De har spelat på många krogar i Stockholm och vill nu vidga sina vyer genom att spela i exempelvis Göteborg. Min fråga är : Finns det någon arrangör som man kan kontakta, eller vet ni några krogar som tar emot rockband, inga förslag är dåliga, länka gärna hemsidor eller kontaktpersoner. Kolla deras band på www.myspace.com/fivenhigh

Kontakta Mikael på ClubCenturion. De ordnar spelningar i princip varje helg på Parken. Spelade själv där för ett par veckor sedan. Kika upp vilken dag som skulle passa och kontakta dem, så brukar det lösa sig direkt. Dock har de ett krav på ett visst antal sålda biljetter, tror det är runt 30, per band, så det gäller ju att de känner att de kan klara av det. Kan kanske vara tufft om man kommer ner från Sthlm...

Vet inte hur det är med att länka folks facebook-account här, men kika på hemsidan så finns Mikaels facebook där. Lycka till!

http://clubcenturion.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in