2011-06-12, 18:35
Medlem
hallå alla krigare,

kände för att börja skriva en rapport som motivation och att ha något att göra på fritiden förutom att äta träna sova

satt 5e sticket i fredags 500mg e5d och varit på winstrolen 50mg sen första sticket på testot,

biverkingar: knappt någoting, inget blodtryck,någon finne här och var, lite mer skäggväxt,men det är bara skönt tycker jag hehe.. inga känningar i brösten eller något alls heller än så länge.

positivt: stark som ett djur, även fast jag inte drar på mig speciellt med vätska pga av winstrolen, växt har jag gjort med, trapsen har skjutit i höjden och benen har jag fått små bristningar på, alla muskelgrupper har utvecklats både linjerat och blivit grövre, allt man vill ha

Ålder: 18
vikt: 79.5-80 morgonvikt
längd: 1.71
BF: senaste mättningen hade jag 11.2, då en riktig maskin och inget skit. skulle tippa på 10 nu kanske.

Mått.

armar: igår mätte dom 42.5

ska ta lite mer mått framåt under kurens gång.

dom 3 stora

bänk, 130x1
böj, aldrig rejält gör en 7a på 120
mark, 180x4

Mål i framtiden.

alltid varit inspirerad av "grova" människor sedan man varit en liten unge, har mål att tävla något år framåt, då Lucia eller decembercupen, ska lägga på mig tillräckligt med "pure" mass tills jag är nöjd och kan ställa mig på scen med ett leende på läpparna.

fråga på om det är något ni undrar,

Mvh
Citera
2011-06-12, 19:01
Medlem
Mr-zippos avatar
Lycka till o uppdatera nu
Citera
2011-06-12, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Lycka till o uppdatera nu

tack mannen, lycka till själv
Citera
2011-06-12, 20:41
Medlem
benpass idag, gick bra, ökar varje pass lite, någon mer reps på samma vikt varje pass,

va nära på att spy efter hacksquaten, körde tungt till failure sista setet, fick uppstötningar så då vet man att man gjort rätt !

//necked
Citera
2011-06-12, 23:22
Medlem
Go hard bro!!
Citera
2011-06-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av never2big
Go hard bro!!

det gör vi alltid
Citera
2011-06-23, 01:35
Medlem
varit på utlandsresa men tränat där och gick bra inga problem alls

bästa bröstpasset idag på LÄNGE tycker jag blev extremt glad i hantelpressen kom till dom magiska 50kgs hantlarna lyckades dra upp 8 reps efter 2 set på 45 10-12 reps så jag blev väldigt glad

snebänken va förvånadsvärt bra den med! 90kg inga som helst problem, gick upp till 100 och gjorde en 7a

så allt går framåt, styrkan är hög och motivationen är GRYM

Mvh
Citera
2011-07-02, 10:29
Medlem
Clutch-85s avatar
Låter fint detta!!

Hur går det? Fortsätter det vara stadiga ökningar?

Kötta på!
Citera
2011-07-02, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clutch-85
Låter fint detta!!

Hur går det? Fortsätter det vara stadiga ökningar?

Kötta på!

allt rullar på som det ska träffade en ven när jag skulle sätta den så kom blod när jag aspirerar så drog ut nålen så kom det en stråle blod det va lite creepy

annars rullar allting på grymt.. större starkare mer linjer!

Mvh
Citera
2011-07-02, 11:41
Medlem
Märke på testo och winnarna?

Lycka till med kuren
Citera
2011-07-02, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fefferoni
Märke på testo och winnarna?

Lycka till med kuren

raw pharma win

Pharma på testo

tack!

Mvh
Citera
2011-07-02, 12:16
Medlem
Åter igen, en 18-åring som tycker det är ett begåvat beslut att kliva på testo och riskera knulla sitt hormonsystem innan han hunnit lämna tonåren och massa tomtar som sitter och hejar på....

Här finns hela den rättfärdiga anledningen till att polisen gör helt rätt som jagar steroider.

Finns ingen som kan övertyga mig om att det är annat än överjävligt idiotiskt att kliva på testokurer och steroider som tonåring. Jag blir trött och kommer helt säkert bli kallad moralkärring i vanlig ordning för självkritik och självdistans skall ju undvikas att idkas här på FB.....
Senast redigerad av wakkawalla 2011-07-02 kl. 12:18.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in