Hejsan, finns det något sätt att låna ut pengar direkt själv med bättre ränta än traditionella banker?
Har börjat jobba lite grann och vill låna ut de pengarna jag tjänar där då jag inte har någon användning av dem just nu.
Annan fråga: Vilket sparkonto har den bästa garanterade räntan?
Hejsan, finns det något sätt att låna ut pengar direkt själv med bättre ränta än traditionella banker?
Har börjat jobba lite grann och vill låna ut de pengarna jag tjänar där då jag inte har någon användning av dem just nu.
MVH
Kut
Det är väl bara att du börjar att låna ut pengar men var noga med att skriva skuldebrev som går att överlåta till någon annan.
Klart det är en risk! Friskt vågat hälften vunnet Skulle finnas mer privata aktörer på marknaden då det finns människor som behöver men inte kan låna av traditionella långivare o jag tvivlar på att dom är så mkt mer oseriösa än andra, kör!
Annan fråga: Vilket sparkonto har den bästa garanterade räntan?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!