2011-06-12, 17:34
Medlem
Kutlans avatar
Hejsan, finns det något sätt att låna ut pengar direkt själv med bättre ränta än traditionella banker?
Har börjat jobba lite grann och vill låna ut de pengarna jag tjänar där då jag inte har någon användning av dem just nu.

Annan fråga: Vilket sparkonto har den bästa garanterade räntan?

MVH
Kut
Citera
2011-06-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kutlan
Hejsan, finns det något sätt att låna ut pengar direkt själv med bättre ränta än traditionella banker?
Har börjat jobba lite grann och vill låna ut de pengarna jag tjänar där då jag inte har någon användning av dem just nu.

MVH
Kut
Det är väl bara att du börjar att låna ut pengar men var noga med att skriva skuldebrev som går att överlåta till någon annan.
Citera
2011-06-12, 17:42
Medlem
Låna ut pengarna svart det ger 10-20% per månad på utlånat belopp dock lite risk
Citera
2011-07-06, 22:10
Bannlyst
Klart det är en risk! Friskt vågat hälften vunnet Skulle finnas mer privata aktörer på marknaden då det finns människor som behöver men inte kan låna av traditionella långivare o jag tvivlar på att dom är så mkt mer oseriösa än andra, kör!
Citera
2023-07-05, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kutlan

Annan fråga: Vilket sparkonto har den bästa garanterade räntan?

MVH
Kut

Hur har det gått med att låna ut ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in