2011-06-12, 11:14
Medlem
sacredscars avatar
Hej jag har precis uppdaterat min dator ifrån Xp till win 7 x64 pga av inköp av nytt moderkort/ram(8gb) och cpu för att få ut det mesta nu har jag precis installerat spelet Fable 3 som funkade på xp innan men när jag startar det så frågar det "Games for Windows - Live must verify the release date of your game. Please make sure that your computer is connected to the internet." då väljer jag continue vilket då den försöker nå Live server vilket slutar med "Game for Windows - Live cannot connect to the LIVE server. Please make sure your computer is connected to the internet" jag sitter då samtidigt här och skriver med ett 24 mb bredband(telia) som funkar perfekt utan problem.
jag är super dålig på win 7 så det är kanske ngt jag borde göra innan fable 3 söker verify till sin server??? snälla hjälp och tack på för hand!
Citera
2011-06-12, 11:19
Medlem
kör med ett Livekonto som du skapar lokalt på pc:n ...när du startar fable och ska skapa konto så scrolla ner lite och haka för "local account" ...det var så jag fick göra för att över huvud taget få igång spelet med då kör jag iof med piratebayversionen
Citera
2011-06-12, 11:34
Medlem
sacredscars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumar
kör med ett Livekonto som du skapar lokalt på pc:n ...när du startar fable och ska skapa konto så scrolla ner lite och haka för "local account" ...det var så jag fick göra för att över huvud taget få igång spelet med då kör jag iof med piratebayversionen

Det vet jag ^^så måste du göra med alla pirate som tillhör LIVE
men mitt är prima inköpt. vilket gör att det är annorlunda och mkt krångligare för man måste minst en gång verify den online, har inga direkta problem att vara connected efteråt heller eftersom det är den riktiga varan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in