• 1
  • 2
2011-06-15, 00:39
Medlem
ssj4s avatar
Folk tror ju ven att lten r ett enda stort subliminalt hyllande meddelande till satan om man spelar det baklnges.

http://www.youtube.com/watch?v=Qwiba6_LYP0
Citera
2011-06-15, 05:44
Medlem
fikusflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belac
Okej vi r allts olika slags energier det kan ja p ngot stt frst om man tnker p energier som chakror och annat?

Men om allt som hnder nu bara r en illusion och inte verklighet.
D r min nsta frga: vart befinner sig den riktiga jag, eller "verkligheten" ? Och om vi nu skulle kunna bryta oss loss frn vran "illusion", skulle alla vi bli en enda energi d eller?

Blir helt frvirrad, kanske ska lsa mer om energier o medvetanden.

Illusion och illusion... Det r vl fel ord egentligen. Det riktiga "jag" r inte bara ett fysiskt fenomen s det finns inte p ngon speciell plats eller tidpunkt. Eftersom vi r mer n fysik s r det svrt fr oss att begripa eftersom det r strre n vr tankefrmga. Det skulle vara ungefr samma som att frklara fr en blindfdd vad frg r fr ngot. Han skulle inte p ngot stt kunna frestlla sig det.

Vi kommer bryta oss loss ur denna "illusion" nr vi ntt vr peak. Jag tror det kommer hnda inom vr livstid men jag vet fortfarande inte mer n ngon annan. Vi r redan nu en och samma energi bara det att vi inte upplever den eftersom vi r mnniskor.

Har inte sovit inatt s urskta om jag skriver lite rrigt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in