2011-06-11, 19:18
Medlem
fireworks avatar
Jag och min tjej hör våra grannar flera gånger i veckan när dem har sex. Och sängen gnisslar utav bara helvete. Brukar även höra när de går för dem.

Kan tillägga att det inte är något som jag njuter av att höra.

Har ni några sådana historier att dela med er av?
Citera
2011-06-11, 19:21
Medlem
Lestat-s avatar
Antingen spikar grannen över mig upp tavlor väldigt ofta eller så är det någon som blir tagen i tvåan.
Citera
2011-06-11, 19:23
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lestat-
Antingen spikar grannen över mig upp tavlor väldigt ofta eller så är det någon som blir tagen i tvåan.

Ursäka men, det borde inte låta likadant.

ONT: Har hört grannen ha sex några gånger, fast det var när hon hade det med mig.
Citera
2011-06-11, 19:26
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firework
Jag och min tjej hör våra grannar flera gånger i veckan när dem har sex. Och sängen gnisslar utav bara helvete. Brukar även höra när de går för dem.

Kan tillägga att det inte är något som jag njuter av att höra.

Har ni några sådana historier att dela med er av?
de*

Hör inte ett skit där jag bor dessvärre, förutom att de ovanför skriker på typ serbiska
Citera
2011-06-11, 19:34
Medlem
skitexistenss avatar
Min granne skaffade tjej för någon månad sedan. Innan det så kunde man höra hitz for kids och absolute music spelas flitigt med maxad bas, speciellt tidigt på morgonen. Ofta kunde man höra honom sjunga med till boyzone låtar osv. men detta förekommer inte längre... Nu knullas det sisådär 6 ggr per dygn och det HÖRS. Det värsta är att när han kommer så låter han totalt gay och stönar med en ljusare stämma än tjejen

Han kommer ofta över och klagar på min ljud nivå när jag sitter och dricker öl med 2-3 vänner. Idiot.
Citera
2011-06-11, 20:08
Medlem
TheBoots avatar
Jag trodde mig höra grannen stöna en gång. Men det var bara en jäkla fiskmås som skränade.
Citera
2011-06-11, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitexistens
Min granne skaffade tjej för någon månad sedan. Innan det så kunde man höra hitz for kids och absolute music spelas flitigt med maxad bas, speciellt tidigt på morgonen. Ofta kunde man höra honom sjunga med till boyzone låtar osv. men detta förekommer inte längre... Nu knullas det sisådär 6 ggr per dygn och det HÖRS. Det värsta är att när han kommer så låter han totalt gay och stönar med en ljusare stämma än tjejen

Han kommer ofta över och klagar på min ljud nivå när jag sitter och dricker öl med 2-3 vänner. Idiot.

ha ha spela in hans stönande och spela upp det för honom när han klagar pa er ljudnivå..
Om han stönar så fjoligt som du säger kommer han säkert att skämas så mycket att han inte kommer tillbaka
Citera
2011-06-11, 22:49
Medlem
Det låter som en avundsjuka och bitterhet att störas över att någon har det skönt. Nu när folk har fönster och balkongdörrar öppna dygnet runt så hörs det både ett och annat. Man kan ju skaffa öronproppar om man nu störs så mkt. Låt folk knulla för fan.
Citera
2011-06-11, 23:01
Medlem
Sillberts avatar
Bodde tidigare granne med en trevlig lite småmullig tjej. Vaknade en natt av att det lät som om någon plågade en gris i lägenheten bredvid, men det visade sig att hon hade släpat hem en snubbe för sex. Hörde henne några fler gånger innan jag flyttade och har aldrig hört något liknande. Fattar inte att snubbarna kunde hålla den uppe till ett sådant ljud.

Var både irriterande och samtidigt lite upphetsande att höra det.
Citera
2011-06-11, 23:08
Medlem
Är det ens möjligt att ha sex utan att det låter? Man bor ju så tätt inpå varnadra när man bor i lägenhet.
Citera
2011-06-11, 23:15
Medlem
Tyvärr hör vi bara grannens MSN som piper när han får meddelanden. Men han hör nog desto mer från vår lägenhet...
Citera
2011-06-11, 23:18
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Tyvärr hör vi bara grannens MSN som piper när han får meddelanden. Men han hör nog desto mer från vår lägenhet...

Jag brukar också höra min grannar väldigt väl (inte när de har sex men allt annat). Är orolig för vad de kan råka höra från min lägenhet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in