Är ju likadant i SU, startade en tråd jag ville diskutera men var ju tvungen att "granskas" först. Efter flera veckor hade inte sett röken av den, fick kontakta en mod. som tydligen bara klickade i en ruta så las den ut utan konstigheter. Behöver jag säga att inte SU sköts som det ska, när inte ens de bryr sig om trådarna man skapar? Nej de ligger bara och skräpar för att nån mod inte orkar eller bryr sig om att titta på den. Jag fick min tråd utlagd typ 10 sidor bakåt, vem fan bryr sig om den då?
Då är det väl dags att utöka moderatorsskaran i RYS och ÖSU, om det fungerar såsom beskrivs.
En sak att det är sommar och sol, men om det nu ska till förhandsgranskning måste bemanningen fungera och agera snabbt.
Nu har jag hoppat in i RYS och öppnat en hel radda trådar som blivit liggande. Ser ni några som är rena dubletter så skicka RP på dem är ni snälla. Har du lagt in en tråd och väntar på att den skall dyka upp och den inte gör det så har du antingen fått vänta så länge (typ fjorton dagar) att jag bedömde det mindre troligt att tråden skulle generera något vettigt längre, eller så bröt trådstarten mot något av delforumets särskilda regler.
Inga droger
Inga olagliga prylar
Inget stöldgods
Det var inte gratis
Det var i princip trams