2016-07-04, 22:16
Medlem
engstro3m-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Acast borde väl fungera?

Verkar som en bra app, ska definitivt prova. Dock är alla avsnitt innan 151 endast 30 min på denna app också, fan va skumt.
Citera
2016-07-05, 18:26
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engstro3m-
Verkar som en bra app, ska definitivt prova. Dock är alla avsnitt innan 151 endast 30 min på denna app också, fan va skumt.

Avsnitten är nedkortade överallt för att dem vill få folk att lyssna genom TFKPC, tror iaf inte att nån vanlig podcastapp har fulla avsnitten.
Citera
2016-07-05, 18:53
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Avsnitten är nedkortade överallt för att dem vill få folk att lyssna genom TFKPC, tror iaf inte att nån vanlig podcastapp har fulla avsnitten.
Funkar än så länge att tanka ner avsnitten från hemsidan
Citera
2016-07-06, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Podcaster har fullängdsavsnitt iaf.

Trött avsnitt idag. Johans lista hade verkligen inte tyngd nog att täcka upp i 45 min eller vad den nu tog. Blev extremt tröttsamt och Mathie föstår verkligen inte när han inte är rolig längre. Det är inte kul när han för sjunde gången i rad försöker hitta på vilken sorts sexleksaker Birgitta köper. Hade detta varit Mathis lista hade de andra sågat den ganska tidigt och ärligt sagt att de inte kan fortsätta med hela top 10 och sedan garvat åt att Mathie kommit med en dålig programpunkt, men Woolke och Mathie (framförallt Mathie) slickar Johans lena rövhål så jävla hårt.

Jag kommer ALDRIG betala för någon "premiumtjänst".
Citera
2016-07-07, 21:29
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dividedbyhm

Trött avsnitt idag. Johans lista hade verkligen inte tyngd nog att täcka upp i 45 min eller vad den nu tog. Blev extremt tröttsamt och Mathie föstår verkligen inte när han inte är rolig längre. Det är inte kul när han för sjunde gången i rad försöker hitta på vilken sorts sexleksaker Birgitta köper. Hade detta varit Mathis lista hade de andra sågat den ganska tidigt och ärligt sagt att de inte kan fortsätta med hela top 10 och sedan garvat åt att Mathie kommit med en dålig programpunkt, men Woolke och Mathie (framförallt Mathie) slickar Johans lena rövhål så jävla hårt.

Hah, håller med om att det var flertalet gånger som man fick cringe-känslor över Mathies krystade skämt och de följande påklistrade graven från Johan och Woolke. Vet inte vad som hänt, men kan inte minnas att Mathie tidigare kört med så trötta oneliners och snabba inflik i så stor utsträckning som nu.
Citera
2016-07-07, 23:08
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dividedbyhm

TBF så har listorna aldrig varit roliga o bara dratt ut på tiden.
Citera
2016-07-08, 07:49
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
TBF så har listorna aldrig varit roliga o bara dratt ut på tiden.
Att de ska sitta och gissa på 10 exakta placeringar när lösningsrymden är så enorm och de inte har en susning är ju ett så korkat upplägg. T.ex. är alla djurlistor omöjliga att få något rätt på. Antalet rätt de haft sammanslaget över alla avsnitt kan man räkna på en hand. Istället utvecklas det alltid till att de får gissa på de få alternativ de känner till, hacka på Woolke för att han gissar på något korkat, och låtsas vara besvikna när de varit "nära" med en gissning.

Ett bättre upplägg hade kanske varit att Johan bara berättar listan och så kan de efteråt diskutera den. Det hade säkert gått mycket snabbare. Å andra sidan känns det lite som att försöka koka en soppa på en spik humormässigt med list-materialet...
Citera
2016-07-21, 14:32
Medlem
GlobalistKattens avatar
Avsnitt 282 måste fan vara det sämsta TFK-avsnittet hittills. Uppbyggnaden innan samtalet med "Linnea" var väl visserligen ganska roligt, och även de första 3-4 minuterna av deras samtal med henne. Men att spendera hela avsnittet att prata med en helt ointressant feminazi var ju helt värdelöst.
Citera
2016-07-21, 15:40
Medlem
Joliet-Jakes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Vxtr84JEGXo

Vad är detta om? Haha sludder mathie
Citera
2016-07-21, 20:37
Medlem
Whosefs avatar
Skiter dom i Android-användarna? Inte en uppdatering sedan 24 april.

https://play.google.com/store/apps/d....tackforkaffet

Funkar appen för er?
Citera
2016-07-22, 10:21
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlobalistKatten
Avsnitt 282 måste fan vara det sämsta TFK-avsnittet hittills. Uppbyggnaden innan samtalet med "Linnea" var väl visserligen ganska roligt, och även de första 3-4 minuterna av deras samtal med henne. Men att spendera hela avsnittet att prata med en helt ointressant feminazi var ju helt värdelöst.
Fördomsprofiler känns ju inte alls gjort vid det här laget... /s De häver bara ur sig en massa goja som de tror är roligt efter 100ggr. Jovisst, askul att föreställa sig en fet, äcklig människa, eller en råfräsch en. Blir aldrig gammalt.

Jag håller med om att avsnittet var asdåligt. Skyller inget på Linnea, hon verkar vara en hygglig tjej. Men ganska naivt av TFK att tro att det skulle bli maximal humor av att ha med en random brud ur sin Facebook-grupp. När man är så mycket yngre, av motsatt kön, med en utbildning, etc, finns det kanske inte överdrivet många beröringspunkter.
Citera
2016-07-22, 11:38
Medlem
Tycker alla intervjuer de gjort hittills ar kassa. Sanker avsnitten nagot oerhort. Overlag en javligt rolig podcast och jag lyssnar pa varje avsnitt. Men horni, sluta upp med intervjuerna och ring en framlig istallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in