2014-10-02, 18:27
Medlem
HAHA stor humor när Woolke försöker sig på karaktären "Nasala Nils"
Citera
2014-10-03, 07:21
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holgerman
HAHA stor humor när Woolke försöker sig på karaktären "Nasala Nils"

Haha, garvade så jävla högt åt Njesse.

"HALLÅ... Nä, jag...Åhhh. DÖ! DÖ!"
Citera
2014-10-04, 01:26
Medlem
mmas avatar
Jag lyssnar på en del av avsnitten, och dom är rätt skoj ibland.

Men dom är ju FRUKTANSVÄRT förutsägbara, i varje avsnitt ska det inte nått skämt om typ Engla, sen ska man även så klart skämta om utvecklingsstörda.

Men ibland slinker det in nån skoj grej mellan misären.

Antar att deras största del av publik består av typ 14åringar som skriver "ööhhh tänner" osv på instagram.
Typen av humorn tilltalar nog den åldern, där man ska kalla folk för CP och utvecklingsstörda, breivik osv, dra in "förbjudna" saker i skämten.

Det KAN inte vara hög medelålder på publiken med tanke på nivån.
Citera
2014-10-04, 13:26
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag lyssnar på en del av avsnitten, och dom är rätt skoj ibland.

Men dom är ju FRUKTANSVÄRT förutsägbara, i varje avsnitt ska det inte nått skämt om typ Engla, sen ska man även så klart skämta om utvecklingsstörda.

Men ibland slinker det in nån skoj grej mellan misären.

Antar att deras största del av publik består av typ 14åringar som skriver "ööhhh tänner" osv på instagram.
Typen av humorn tilltalar nog den åldern, där man ska kalla folk för CP och utvecklingsstörda, breivik osv, dra in "förbjudna" saker i skämten.

Det KAN inte vara hög medelålder på publiken med tanke på nivån.

Äh!
Jag är 30+ och jag garvar högt i alla fall.
Skönt att "släppa masken" man har i vardagen (på jobbet osv) och bara vara tonåring i sinnet
Citera
2014-10-07, 20:16
Medlem
Sillmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasabians
Får ge Johan att han blivit rejält mycket bättre det senaste halvåret eller så. Hade lite svårt för pojken innan, den illitterate alfahannen. Kanske har vant mig nu, eller så märks det inte i lika hög utsträckning längre.

Mathie är alltid bäst.
Huvudet på spiken! var lite irriterad på Johan i början men nu är han så jävla skön!
Citera
2014-10-08, 07:20
Medlem
SundbornPunschs avatar
Hahah fy fan vad bra screammask-delen var i nyaste avsnittet! Att få börja en tidig morgon på bussen med att få skratta, tack tack grappar
Citera
2014-10-08, 08:03
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Äh!
Jag är 30+ och jag garvar högt i alla fall.
Skönt att "släppa masken" man har i vardagen (på jobbet osv) och bara vara tonåring i sinnet

Samma här. Det är härligt att ha TFK som en hjärndöd kontrast till andra "vuxnare" podcasts! Jag tycker dock att podcasten har utvecklats, det är mer humor nu och inte enbart skämt om CP:n och liknande.

Mathi borde fan börja med standup. Garvade högt åt hans snabba infall kring "dragonslayer" som skröt om sina WOW-timmar.
Citera
2014-10-08, 13:03
Medlem
Kasabianss avatar
Hahaha Johan! Vilket psykfall
Citera
2014-10-09, 00:40
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Haha mathie och döda vinkeln asså...
Citera
2014-10-09, 16:02
Medlem
Bemwindos avatar
Har lyssnat på den i några månader nu och älskar den. Riktigt skönt kontrast mot dom andra mer vuxna poddare runtom i Sverige.

Matti får mig alltid och garva med sin självdistans typ som; "äh vad fan håller jag på med jävla retard. Kan fan inte prata"
Citera
2014-10-11, 18:33
Medlem
Började lyssna för två månader sen och kom idag till avsnitt 143, måste va det bästa hittills pga två segment:

1) när woolke berättar om hur att han åkt fast för åldersmygel på spårvagnen och fått böta 1200 kr efter att ha försökt slingra sig men misslyckats

2) ring en främling när woolke ringer upp en tant mitt i natten och får fram att hon varit i något samband med en tidning dagen innan, och börjar prata om att "chefen är på mig om att att kärringartikeln måste ut NU, annars får jag sparken". Cyklade hem från gymmet och i kiknade i princip av skratt på cykeln medan förbipasserande tittade snett.
Citera
2014-10-11, 19:59
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez
Började lyssna för två månader sen och kom idag till avsnitt 143, måste va det bästa hittills pga två segment:

1) när woolke berättar om hur att han åkt fast för åldersmygel på spårvagnen och fått böta 1200 kr efter att ha försökt slingra sig men misslyckats

2) ring en främling när woolke ringer upp en tant mitt i natten och får fram att hon varit i något samband med en tidning dagen innan, och börjar prata om att "chefen är på mig om att att kärringartikeln måste ut NU, annars får jag sparken". Cyklade hem från gymmet och i kiknade i princip av skratt på cykeln medan förbipasserande tittade snett.

Haha det var sättet han berättade också, att han bar asatt och log av nån anledning när han skulle får böter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in