2011-06-11, 14:56
Bannlyst
Se rubrik!

Tacksam fr svar.
Citera
2011-06-11, 15:10
Medlem
Vulkans avatar
Det r gratis att installera. Det som kostar r att kpa programvaran. Brja med att kpa den s ska du se att det lser sig...

Kan ven tnka mig att det gr att ladda hem frn diverse torrentsajter. Hrt att google r rtt bra p att ska efter saker p ntet... D slipper du kpa programvaran, men istllet kommer du leva resten av ditt liv med vetskapen om att du r kriminell och avskyvrd. Du kommer att vakna p ntterna och tro att du hr steg frn insatsstyrkan i tamburen. Du kommer inte lngre vga starta din bil eftersom den kan sprngas i samma gonblick du vrider om nyckeln.

Eller s gr det bra.
Citera
2011-06-11, 15:32
Medlem
sommarlovs avatar
G in p macoteket, ta programvaran och spring ut!

Men vad fasiken tror du?
Som att sga: Hur tankar jag bilen gratis!
Citera
2011-06-11, 16:08
Medlem
towbs avatar
Gr det inte, Steve Ballmer kommer bli rasande!
Citera
2011-06-11, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pansardansen
Se rubrik!

Tacksam fr svar.
g till hotmail sidan och gr ett konto, sen bland olika verktyg i ditt konto kan du vlja en online version av office dr det finns bland annat word.

http://explore.live.com/windows-live...crosoft-office
Citera
2011-07-18, 12:42
Medlem
Fan va dryga alla r, jag tycker ocks att det r en befogad frga! (allts hur man gr tillvga fr att ladda ner och installera en svensk version av Office 2011 till mac och f det att fungera)
Citera
2011-07-18, 12:47
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutternn
Fan va dryga alla r, jag tycker ocks att det r en befogad frga! (allts hur man gr tillvga fr att ladda ner och installera en svensk version av Office 2011 till mac och f det att fungera)

Tanka hela paketet p piratebay installera och simsalabim s r det klart? Krvs inga koder eller ngonting, uppdateringar och allt flyter p utan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in