Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Här har du mer vatten på din kvarn.
En mycket intressant text om hur DN och Per Nuders fru verkar
åsiktsregistrera "oliktänkare".
http://www.bgf.nu/fiin/
Tittar man på 2001 på BGF, hittar man texten om expo, i statlig tjänst!
Inget som jag förvånar mig över, eller rättare sagt inget folk förvånar sig över idag. Lika litet som det är klart som korvspad för alla indoktrinerade vänstersymatisörer, hur läger är i landet idag. Mest med tanke på den ekonomi som regimen dragit på sig för svenska folkets räkning. Eller är dom så pass lågbegåvade att dom inte har en aning om vad som sker?
Visserligen kan man tänka sig en anarkistisk baktanke i sammmanhanget!att bryta ned samhället och ordna med så mycket oordning det bara går, det gynnar ju deras syften.
Vilka är det som får betala detta elände? du och jag! De sittande har ju redan ordnat det för sig sedan länge, och behöver inte bry sig om utgången.
Kan tänka mig att dessa förädare har det så pass ordnat så de kan lämna Sverige ganska snabbt om så krävs.
De skiter fullständigt i folket, bara de kan uppfylla sina egna behag, då är det bra.
Ta exempelvis Landshövding L.Å. Lagrell! denne hade mage att bjuda sina kollegor landshövdingar på en brakfest, som kostade skattebetalarna 400.000:- tror det var förra året.Vet inte om han fick tillbaka notan han sände till den kommun han företräder. Hur det gick vet jag inte, men att själva beteendet talar ju om vad dom håller på med.
Vad har samhället för nytta av sådana verksamheter som han sysselsätter sig med. Personligen tycker jag det mer ser ut som att man har samlat på sig en samling personer som man inte har någon nytta av, i det stora hela, och som kan bete sig lite hur som helst, enbart för att man kan inte sätta åt dom i det system som dom är verksamma i, enbart för att om man gjorde det, då skulle dessa herrar och damer kanske låta munvädret fladdra alltför mycket om deras inbördes smutsiga handlingar, och som då skulle komma till allmänn kännedom.
Tänker mest på hur samhället(systemet SAP och resten av rövslickarpacket) fungerar i stort. Har läst Anders Isakssons bok "Den politiska adeln, och det får känneteckna den verklighet vi lever i idag.
L.Å.L handlande får ses som en PK-handling, eftersom han med flera får hållas. En bra måttstock för de medvetna! Och man kan undra hur resten egentligen mår, då deras eget handlande, och "moraliska frihet" ger sig i uttryck i att låta samhället få den utveckling som är.
När dagens ungdomar "afa" har lekt färdigt och ska inträda i vuxenvärlden, kommer de att inse att alla inte kan få en plats i solen som dom trodde.
Utan de kommer att förstå hur utnyttjade de blivit av personer som har mer på fötterna och enbart jobbar för sina egna syften, dessa afaiter, vart ska dom ta vägen. Vem ska få ta det ansvaret, att hjälpa dessa tillrätta i samhället. När dom inser det omöjliga i att upprätta en anarkistisk stat.