2007-01-22, 17:43
Medlem
Catlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Den har en rasistisk koppling pga mnga kommer frknippa den med en rasisten dom sg i filmen annars nej det r en vanlig skelett tatuering.

Den e snygg som fan iaf
Citera
2007-01-22, 17:53
Medlem
hateworks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
Vafan jag har 7-10 gon(beroende p vad man rknar som gon) tatuerade p olika delar av kroppen och har d aldrig hr ngonting om ngon udda betydelse.

jag har hrt att man fr bttre syn med gon p kroppen..

nej de har ja inte, nu ljg jag igen!
Citera
2007-01-22, 19:08
Medlem
Valmers avatar
r det nn som har koll p vad ett ga i en triangel betyder? Har sett mnga olika varianter p den, men hittar bara den hr just nu:
http://tattoo.about.com/cs/tatart/l/bldebtat.htm
Har ocks sett med cirklar i varje udd p triangeln osv.
Citera
2007-01-22, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valmer
r det nn som har koll p vad ett ga i en triangel betyder? Har sett mnga olika varianter p den, men hittar bara den hr just nu:
http://tattoo.about.com/cs/tatart/l/bldebtat.htm
Har ocks sett med cirklar i varje udd p triangeln osv.
Symbolen fr frimurarorden illuminati.
Det allseende gat.
Citera
2007-01-23, 10:16
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catla
Den e snygg som fan iaf

Nej det r den ej. Ful som fan r nog ordet du sker.
Citera
2007-01-23, 11:35
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Nej det r den ej. Ful som fan r nog ordet du sker.

tycker du ja Men den r nog snyggare n de flesta tribaler jag sett
Citera
2007-01-23, 21:38
Medlem
Sg en dokumentr om ryska fngelse tatueringar dr de sa att ett krucifix p brstet betydde att du var bland de som styr den undre vrlden och att om du hade ett par gon i svanken s betyde det att du var en fngelsehora och alla fick ta dig nr de ville sen var det ntt om ringar p fingrarna men jag mins inte vad de betydde.
Citera
2007-02-07, 17:30
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StenmarkSS
Sg en dokumentr om ryska fngelse tatueringar dr de sa att ett krucifix p brstet betydde att du var bland de som styr den undre vrlden och att om du hade ett par gon i svanken s betyde det att du var en fngelsehora och alla fick ta dig nr de ville sen var det ntt om ringar p fingrarna men jag mins inte vad de betydde.

Vad hette dokumentren? Skulle vara jkligt intressant o se den!
Citera
2007-02-11, 02:12
Medlem
hmm vad betyder sol tribalerna d? att man kissat p ngon som ligger ner? ne men allvarligt talat, ngn som vet?
Citera
2007-02-11, 02:46
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppetshow
hmm vad betyder sol tribalerna d? att man kissat p ngon som ligger ner? ne men allvarligt talat, ngn som vet?

Tribals brukar betyda i verlag, detta var det bsta jag hittade snlla gr den p mig.
Citera
2007-02-11, 09:51
Medlem
Citat:
Tribals brukar betyda i verlag, detta var det bsta jag hittade snlla gr den p mig.

HOHOHO vi har en komiker hr, om du hade lst redigt frn brjan s undrade jag inte vad tribaler betyder utan jag undrade om jag ngn visste vad "SOLEN" betyder innom tatuerings vsendet.. Och denna Topicen ld vll "Vad betyder olika tatueringar?" inte lalala jag ska tatuera in det & det till helgen p diverse stllen p kroppen..... Pucko
Citera
2007-02-11, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppetshow
HOHOHO vi har en komiker hr, om du hade lst redigt frn brjan s undrade jag inte vad tribaler betyder utan jag undrade om jag ngn visste vad "SOLEN" betyder innom tatuerings vsendet.. Och denna Topicen ld vll "Vad betyder olika tatueringar?" inte lalala jag ska tatuera in det & det till helgen p diverse stllen p kroppen..... Pucko
HOHOHO vi har en redig sopa hr, om du hade lst vad du skrivit s hade du stt att du frgade vad "sol tribalerna" har fr betydelse och det r precis vad Trollish svarade p, mao ingenting d tribaler inte symboliserar ett skit utan r en produkt av popkulturen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in