2011-06-10, 12:20
Medlem
EjjaPejjas avatar
Såg detta klipp idag:
http://www.youtube.com/watch?v=1vqmILSKfew
Det är en kvinna, som ser på twilight och blir väldigt, vad ska man säga, galen .
Det är extremt komiskt, men jag undrar, hur kan man få ett sånt utbrott när man ser en videotrailer, rent psykiskt?
Citera
2011-06-10, 15:04
Medlem
hon är fet, lägger upp videon på youtube, vill synas, spelar över, söker uppmärksamhet och gör tappra försök till att sticka ut. = dampar loss på en videotrailer.

ingen störning.
Citera
2011-06-10, 15:12
Medlem
Jag tror hon är rätt igenom falsk. Dvs, rädslan har tagit över henne totalt och hon är lika äkta som en skådespelare, fast hon tar sin falskhet för sanning.

Fast det gör väl de flesta.

Film är egentligen en jävla hypnos, och endast de under hypnos blir särskilt påverkade (emotionella). Min morsa blev hypnitserad en gång att tro hennes pojkvän var hennes mamma som nyligen dött. Hon reagerade precis som om det var hennes mamma och grät och krama. Alltså ett totalt skådespeleri men på något sätt hade skådespeleriet passerat hennes medvetande och manifesterat som en dominerande personlighet. Fortfarande upplever jag henne ofta som falsk med konstgjorda känslor, men som hon själv tror är äkta.

Det finns känslor som existerar vid frånvaro av tanke och det finns de som existerar som resultat av tanke. Det gäller att ha lite styv på sig själv och vad det är som sker i en.

Tanke är för det mesta ett resultat av rädsla. Man oroar sig och tvivlar. Man förnekar sin sanna vilja och gör det man inte vill, sedan inbillar man sig att det man gör är det man vill. Så lever man ett falskt jävla liv.

"Man, know thyself"
Citera
2011-06-10, 22:02
Medlem
EjjaPejjas avatar
Men.
Det verkar som hela hennes liv har handlat om Twilight ett bra tag. Hon blir verkligen gaaalen.

Inte för att vara dum eller så, det ksk är därför hon inte motionerar?
Citera
2011-06-14, 13:16
Medlem
Det behöver inte ha direkt något att göra med Twilight. Jag skummade igenom några av hennes video och det känns som om hon konstant är extremet känslomässig; blir arg lätt, etc. Så hennes fel kanske är depression? Hon kanske är ensam eftersom att hon är en fet kossa som ingen vill älska helt enkelt.
Citera
2011-06-14, 14:15
Medlem
qdqdqs avatar
Ja du hon skulle behöva LPT, uppmärksamhetsstörning graden alvarligare. Förmodligen starkt självhat ihop med ätstörningar uteblivet socialt liv, vanförställningar på grund av överdriven aktivitet i frontalloben (vilket förklarar de starka överdrifterna när det gäller den känslomässiga beröringen.)
Citera
2011-06-14, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Micke.G.5
hon är fet, lägger upp videon på youtube, vill synas, spelar över, söker uppmärksamhet och gör tappra försök till att sticka ut. = dampar loss på en videotrailer.
dvs. hon har störningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in