2011-06-14, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordLandeRs
Vinnarna skriver historia, Vinnarna skriver sanningen!

Jag pissar på vad dina historier böcker och ordböcker säger, Jag bränner upp dom!

Jag har min egna källa till information, Den som klår alla andra människor på jordens försök till att manipulera oh skriva om fakta!

En häxa, Är en person som berättar om ande livet för en människa på jorden som fortfarande lever jorden livet och faktiskt är mitt i livet, Precis som du och jag nu!

En häxa är en sån som använder svart magi, För att lätta sin framfart!

En häxa är ett läge, Och inte en kvinna.

Jag är en häxa så om någon så vet jag, Sluta komma med era jävla snyfft versioner av ordet.
För jag vet, Oh jag är fan heller lika dum som du och läser saker en människa har skrivit om en häxa,
Jag läser vad häxor skriver om häxor och vad trollkarlar skriver om människor på jorden!

Även om du är blind, Borde du förstå att jag talar sanning!

Aha! Så inget skryt moment, men eftersom jag jobbar på blackstone med m&a inom corporate finance i new york som 25 åring måste jag ändå anses som relativt framgångsrik. Kanske jag är en häxa!? Om detta är så fallet kan vi kanske jämföra våra framgångar? Vilket jobb/dårhus är du etablerad inom?
2011-06-14, 17:49
Medlem
TrueCs avatar
Har ni tillgång till datorer på säter?
2011-06-14, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IB-banker
Aha! Så inget skryt moment, men eftersom jag jobbar på blackstone med m&a inom corporate finance i new york som 25 åring måste jag ändå anses som relativt framgångsrik. Kanske jag är en häxa!? Om detta är så fallet kan vi kanske jämföra våra framgångar? Vilket jobb/dårhus är du etablerad inom?

Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Har ni tillgång till datorer på säter?

Om ni vill verka lustiga har ni ju lyckats,
Om ni vill verka dumma i huvudet och riktigt jävla pantade.

Har ni båda lyckats.
2011-06-14, 17:55
Bannlyst
Mod, Går över till denna trådd, https://www.flashback.org/t1573113

Då det blev en hel del off topic och ämnet är helt utanför spåret.
2011-06-14, 17:58
Medlem
Citat:
Mod, Går över till denna trådd, https://www.flashback.org/t1573113
Då det blev en hel del off topic och ämnet är helt utanför spåret.
Inte dåligt att trolla ihop 37 sidor! Cred!
2011-06-14, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Inte dåligt att trolla ihop 37 sidor! Cred!

Vaddå trolla, Ta och håll käften din fitta. Spotta på dig horunge!

Ofta någon trollar ihop hela sitt liv. Du är fanimig sjuk!
2011-06-14, 18:08
Medlem
6ups avatar
Citat:
Vaddå trolla, Ta och håll käften din fitta. Spotta på dig horunge!

Ofta någon trollar ihop hela sitt liv. Du är fanimig sjuk!
Du måste inte svara på alla inlägg. Har man inget vettigt att säga så behöver man inte säga något. Ditt otroliga behov av att försvara dig själv är extremt barnsligt.
2011-06-14, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 6up
Du måste inte svara på alla inlägg. Har man inget vettigt att säga så behöver man inte säga något. Ditt otroliga behov av att försvara dig själv är extremt barnsligt.

Men jag ser ju hur han dissar mig, Tror du själv att jag bara kommer sitta och titta på när någon spottar mig i ansiktet sådär?

Det här är om mitt liv, Lika allvarligt som dödden själv!
2011-06-14, 18:14
Medlem
6ups avatar
Citat:
Men jag ser ju hur han dissar mig, Tror du själv att jag bara kommer sitta och titta på när någon spottar mig i ansiktet sådär?
Ja, hur skadar det där inlägget dig på något sätt? Du kan välja att bli rasande eller att inte bli det. Tro mig när jag säger att det är betydligt skönare att leva utan hat.
2011-06-14, 18:18
Medlem
Nuke-it-alls avatar
Ska du bara ignorera mig?
2011-06-14, 18:41
Medlem
NordLandeRs: Menade inte att dissa dig. Om du tror på övernaturliga krafter - se upp för de negativa, som dras som magneter till hat, ilska osv. Försök träffa likasinnade IRL ist f här...
F ö visar du samma takter som en fd lantbrevbärare i min hembygd. Han är erkänt medium nu och leder storseanser, frugan och han tjänar grova pengar. Så håll ut!
Senast redigerad av rosalenin 2011-06-14 kl. 18:57.
2011-06-14, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
NordLandeRs: Menade inte att dissa dig. Om du tror på övernaturliga krafter - se upp för de negativa, som dras som magneter till hat, ilska osv. Försök träffa likasinnade IRL ist f här...
F ö visar du samma takter som en fd lantbrevbärare i min hembygd. Han är erkänt medium nu och leder storseanser, frugan och han tjänar grova pengar. Så håll ut!

Det är lungt, Jag tänker inte satsa på parra alls, Det blir mer leva livet denna sista period.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in