2011-06-10, 05:21
Medlem
Ibland inleder jag sexuella relationer med killar, kalla det KK eller vad ni vill, men vi kör iaf inte enligt några regler utan det blir bara regelbundet sex under en viss tid.

Men, av någon anledning så börjar jag förvänta mig regelbundet sex, dvs nästan som att det är ett förhållande. Samtidigt kan jag flörta vilt och så på krogen eller med andra killar och absolut kunna tänka mig ha sex med dem, men blir samtidigt ledsen när killarna jag har "sexuella relationer" med (brukar bara ha en i taget) när de hittar nya ragg, även om de återkommer till mig?

Summan av kardemumman är alltså: I mina kravlösa sexuella relationer med killar så blir jag svartsjuk om dessa killar är med andra tjejer, TROTS att det egentligen är helt okej tekniskt sett, samtidigt som jag inte har några problem med att flörta upp andra.

What's up med det?! Kommer ju aldrig kunna ha en riktigt bra kk-relation eller något om jag ska gå och bli svartsjuk hela tiden... Tvärtom funkar jag också i förhållanden - är jag tillsammans med en kille blir jag aldrig svartsjuk! För att jag vet att jag "har honom" ändå.
Citera
2011-06-10, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3864
Ibland inleder jag sexuella relationer med killar, kalla det KK eller vad ni vill, men vi kör iaf inte enligt några regler utan det blir bara regelbundet sex under en viss tid.

Men, av någon anledning så börjar jag förvänta mig regelbundet sex, dvs nästan som att det är ett förhållande. Samtidigt kan jag flörta vilt och så på krogen eller med andra killar och absolut kunna tänka mig ha sex med dem, men blir samtidigt ledsen när killarna jag har "sexuella relationer" med (brukar bara ha en i taget) när de hittar nya ragg, även om de återkommer till mig?

Summan av kardemumman är alltså: I mina kravlösa sexuella relationer med killar så blir jag svartsjuk om dessa killar är med andra tjejer, TROTS att det egentligen är helt okej tekniskt sett, samtidigt som jag inte har några problem med att flörta upp andra.

What's up med det?! Kommer ju aldrig kunna ha en riktigt bra kk-relation eller något om jag ska gå och bli svartsjuk hela tiden... Tvärtom funkar jag också i förhållanden - är jag tillsammans med en kille blir jag aldrig svartsjuk! För att jag vet att jag "har honom" ändå.
egoism kallas det:-)
Citera
2011-06-10, 05:44
Medlem
Citat:

Fruktansvärt bekräftelsebehov kanske, där du hela tiden vill vara nr1 ..
Varför vill du ha KK relationer? varför inte satsa på något varaktigt där du får det du behöver av 1 person.

/ Havreflingan
Citera
2011-06-10, 05:44
Medlem
Smiskads avatar
Människor är olika.

Du kallar det "kravlöst" KK, men om det inte funkar för dig psykiskt så ha inte en sådan relation i fortsättningen.
Citera
2011-06-10, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhianna

Ja absolut, men det är väl det man utgår ifrån när man har såna "lösa" relationer? :P

Citat:
Ursprungligen postat av Havreflingan
Fruktansvärt bekräftelsebehov kanske, där du hela tiden vill vara nr1 ..
Varför vill du ha KK relationer? varför inte satsa på något varaktigt där du får det du behöver av 1 person.

Bekräftelsebehov kan nog stämma. Förhållanden har aldrig funkat så bra för mig, får alltid kalla fötter så fort det blir för seriöst.
Citera
2011-06-10, 06:32
Medlem
odditys avatar
Jag brukar kalla det för enkelriktad moral. Det är (tyvärr) väldigt vanligt.

Om man själv gör något omoraliskt, så anses inte moral vara något viktigt.
Men om man själv blir drabbad av någon annans omoraliska handlingar, så är moralen plötsligt skitviktig.
Den där inställningen kan appliceras på mycket. Otrohet, svek, skitsnack, osv.

Du kanske inte trivs med att vara "en i mängden" då det gör dig mindre speciell och åtråvärd?
Men när du själv träffar andra, så bryr du dig enbart om dig själv, när andra killar kanske känner likadant med dig som du gör om dem?

Du borde nog hålla dig till förhållanden.
KK-förhållanden tenderar sällan funka i längden, just pga att känslor ofta ställer till det.
Citera
2011-06-10, 14:24
Bannlyst

Sätt upp regler för era relationer är väl den bästa lösningen. Exklusiva är ju bäst då, men minimera kontakten så ni inte har kontakt hela tiden.
Men varför blir du svartsjuk när du attentionwhorar dig själv? Ha kakan och äta den?
Citera
2011-06-10, 15:40
Medlem
Citat:
Det blir lite komiskt att kalla dem "kravlösa"
Citera
2011-06-10, 19:37
Medlem
Citat:

Varfor ar det sa javla viktigt for alla svenska ungar att ha en KK-relation?!? Uppenbarligen ar du inte kapabel att hantera det, och inge fel med det. Varfor inte skaffa ett hederligt pojkvan/flickvan-relation med en trevlig ung man, istallet for att envisas med att frenetiskt knulla runt med allt och alla i losaktiga KK-relationer? Tragiskt att Svenska ungdomar masste konstant knulla runt, och annu mer tragiskt att Svenska foraldrar accepterar att deras barn knullar runt som hundar och kaniner. Uppenbarligen har den Svenska sexuella frigjordheten gatt over styr, och tyvarr har det blivit sa pass accepterat att folk inte langre ser problemen det skapar.
Citera
2011-06-10, 20:36
Medlem
coolaballos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhianna
lägg till känslor också.
Citera
2011-06-10, 21:00
Medlem
Citat:
Ahhhh juste, alla ska ha kk:s va?

Det kanske inte passar dig helt enkelt Fan sluta läsa bloggar och tjejtidningar.
Citera
2011-06-11, 00:25
Medlem
klart det svider lite när ens kk väljer att ha sex med någon annan... fast dom ju vet att dom hade kunnat fått sex med en själv istället. Man känner sig bortvald, ratad osv. Helt naturlig känsla.

Det är det som lite av det krångliga med "lösa kk-förhållanden". :-(

Bättre med exklusiva kk-förhållanden i så fall. Då slipper man svartsjukan osv och vet att man är den andras "nr1" även om man inte är pojkvän/flickvän. Fast en sån sak kan vara svår att ta upp för det kan bli lite reaktion sådär att "du vill nog ha mer än kk-relation". Å då kan det bli knas även om man kankse inte menade så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in