2004-10-21, 01:21
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Nu VET jag inte att det är så - men jag misstänker att de inlägg som finns i Evighetsdiskussioner inte räknas. Därför har jag också minskat mitt antal.

Tror inte det är så, för i så fall skulle Hagge och DrPsyk förlora inlägg som fan för deras stora "insattser" i "Now Playing"-tråden *vissel*

Tycker nästan ni borde införa nån slags stämpel som ni kan sätta på evighetstrådar som "Now Playing" och andra "i min smak" meningslösa trådar, som gör att de inlägg man postar där inte räknas.

over and out

/Spader
Citera
2004-10-21, 01:23
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Tror inte det är så, för i så fall skulle Hagge och DrPsyk förlora inlägg som fan för deras stora "insattser" i "Now Playing"-tråden *vissel* /Spader

Now Playing ligger i Musik och inte i Evighetsdiskussioner som bl a språktråden och expeditionstrådarna gör. Därför räknas Now Playing-inläggen.
Citera
2004-10-21, 21:47
Medlem
Ralfons avatar
Tapapde nog runt etthundra inlägg igår --> idag...så jo det märks...

Sov gott! God natt!
Citera
2004-10-21, 22:42
Medlem
Håller man ens koll på sin postkvot?
Citera
2004-10-21, 23:13
Bannlyst
Okej! Nu är DOKTOR PSYK jävligt förbannad. Igår var jag deppad och söp mig full som fan för att jag förlorade en massa inlägg. Så jag började posthora upp mig från cirka 650 till 666 (the number of the beast *skriker som fan*). Men vad nu då? Nere på samma som förut igen? :mad:

Har inte postat ETT INLÄGG i evighetstrådarna
Citera
2004-10-21, 23:25
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Okej! Nu är DOKTOR PSYK jävligt förbannad. Igår var jag deppad och söp mig full som fan för att jag förlorade en massa inlägg. Så jag började posthora upp mig från cirka 650 till 666 (the number of the beast *skriker som fan*). Men vad nu då? Nere på samma som förut igen? :mad:

Har inte postat ETT INLÄGG i evighetstrådarna

Flashback hotline 13 inlägg
Citera
2004-10-21, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Flashback hotline 13 inlägg

Trodde den blev flyttad igår..

Jaja, varje post är en post..

651.. 652.. 653.. 654...
Citera