Var tog mina inlägg vägen?
Nyss hade jag runt 1050 inlägg och nu ligger jag på ungefär 930.
Vem har raderat dem och varför? Var det en hel tråd som försvann?
Har det något att göra med att ni flyttar runt de gamla långa trådarna?
Måste poängtera: Jag undrar inte detta för att jag vill ha så många inlägg som möjligt, utan vill bara veta om någon tar bort mina inlägg med vilje eller inte.
Jag tror att jag under eftermiddagen "förlorade" ett inlägg. Men i exempelvis Expedition Flashback - Lag EMOT-tråden har jag ju skrivit betydligt fler än ett inlägg som alltså inte försvunnit idag vad jag märkt iaf...
Nu VET jag inte att det är så - men jag misstänker att de inlägg som finns i Evighetsdiskussioner inte räknas. Därför har jag också minskat mitt antal.
Förlorade ungefär 14 % Misstänker dock att det beror på att dessa är sådana som skrivits i Expeditionen så jag känner mig inte som en så enorm posthora ändå...
Tror nästan jag fick fler inlägg! Det beror nog på att mina inlägg alltid är så meningsfulla och har sån betydelse för debatterna här, så admin ville nog helt enkelt belöna mig...
Tror nästan jag fick fler inlägg! Det beror nog på att mina inlägg alltid är så meningsfulla och har sån betydelse för debatterna här, så admin ville nog helt enkelt belöna mig...