2011-06-08, 23:22
Medlem
gillar en kille galet mycket och han flörtar lite med mig. grejen är att han har tjej, dock verkar deras förhållande lite instabillt men går inte mer in på det...
så till saken: är det okej att fortsätta flörta med honom, för han flörtar ju med mig?
Citera
2011-06-08, 23:24
Medlem
BlueMountainStates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerkakan
gillar en kille galet mycket och han flörtar lite med mig. grejen är att han har tjej, dock verkar deras förhållande lite instabillt men går inte mer in på det...
så till saken: är det okej att fortsätta flörta med honom, för han flörtar ju med mig?

Det är Okey för Dig, inte för honom... Men du ska köra på som fan!!!
Citera
2011-06-08, 23:28
Medlem
Citat:

Killen verkar inte ha större respekt för tjejer om han kör denna stil. Du förtjänar honom, kör på!
Citera
2011-06-08, 23:28
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Så länge du inte känner hans brud så anses det vara socialt acceptabelt. Har själv legat med brudar som haft pojkvänner, det är ju den som är otrogen som gör fel, du gör inget fel. Kör på! Det är ju gött att ha sex med någon som är i förhållande med En jävla hållhake du får på honom sen också.
Citera
2011-06-08, 23:33
Medlem
Du är den enda som moraliskt sett kan stoppa dig.
Jag tycker personligen att det inte är fel av dig att flirta med honom.
Citera
2011-06-08, 23:47
Medlem
Viggebaggens avatar
Om du nu lyckas, känns det bra att vara tillsammans med en som vänder kappan efter vinden då? Jag föreslår att du väntar på honom och om hans förhållande skiter sig så kan du finnas där för honom. Hetsa inte killen??
Citera
2011-06-09, 00:09
Medlem
kinkimonos avatar
Förstår inte heller varför du vill ha kontakt med en person som har noll respekt för andra. Är hans förhållande kasst så får han ju avsluta det innan han går på nytt. Vill du ha en person som beter sig illa så behöver du ju knappast oroa dig för ditt beteende själv heller så kör på.
Citera
2011-06-09, 00:30
Medlem
fenceteeths avatar
Gör det du, men uppvisar han sådant här beteende nu lär han göra det i framtiden också. Just sayin'.
Citera
2011-06-09, 19:54
Medlem
Ja kör på du om han sen dumpar sin tjej för vara med dig så glöm inte , han är en flirtig kille......
Citera
2011-06-09, 20:48
Medlem
TheKickss avatar
Vill du verkligen vara tillsammans med en kille som flirtar med andra tjejer när han är tillsammans med ngn?
Citera
2011-06-09, 21:11
Medlem
EiervonSatans avatar
Citat:

Ja, bara du vet vad du gör. Om han lämnar sin nuvarande för dig så kommer det oundvikligen att finnas starka förväntningar från hans sida. Det är ju såhär det ofta går till när man hittar någon ny i sitt liv; någon annan får lämna plats. Så jag tycker att du ska köra på, men med värdighet och utan att trashtalka nuvarande bruttan.
Citera
2011-06-09, 22:28
Medlem
Jag tycker inte att du ska flörta med honom, jag har varit den där flickvännen jag. Jag vet att det kan gå åt helvete. Men du är vuxen. Tänk själv! Du avgör - men kom bara ihåg att så fort det finns en relation med i bilden som inte är din så drar du in andra människor i någonting som kanske bara för dig är något småkul men för dem något helt annat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in