2011-06-19, 20:37
Medlem
Tycker definitivt att Marcelo är bäst efter en strålande säsong från hans sida
Citera
2011-06-19, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Baines petar väl bland annat A. Cole i landslaget för tillfället?
g.
Stämmer inte. Cole startade senast mot Schweiz hemma i 2-2 mötet, men blev skadad och ersattes av Baines.
Citera
2011-06-19, 21:34
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Stämmer inte. Cole startade senast mot Schweiz hemma i 2-2 mötet, men blev skadad och ersattes av Baines.

Nu såg jag inte just den matchen, men jag håller Baines över Cole och tycker att han borde få mer förtroende. Cole sjunger ju på sista versen, tycker det är dags att peta honom. Det enda Cole är bättre än Baines på, enligt mig, är bollkontrollen. Sen har han förstås mer erfarenhet också.

Tycker också det är kul med Everton som en underdog i PL, men Baines till Tottenham skulle ju fan vara perfekt för dem! En kant med Baines och Bale, världsklass.
Citera
2011-06-20, 04:27
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinglebear-Cherry
Nu såg jag inte just den matchen, men jag håller Baines över Cole och tycker att han borde få mer förtroende. Cole sjunger ju på sista versen, tycker det är dags att peta honom. Det enda Cole är bättre än Baines på, enligt mig, är bollkontrollen. Sen har han förstås mer erfarenhet också.

Tycker också det är kul med Everton som en underdog i PL, men Baines till Tottenham skulle ju fan vara perfekt för dem! En kant med Baines och Bale, världsklass.

BAE och Bale är redan världsklass
Citera
2011-06-20, 05:55
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-bara-ljuger
Benoit Assou-Ekkoto är verkligen inte världsklass finns så sjuuuuuuuukt många fler som är bättre än honom..
Citera
2011-06-20, 12:27
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:

Jag är tottenham-supporter och BAE är inte världsklass, han visar allt för ofta att han hatar att spela fotboll. Drar fötterna längs backen, halvjoggar för att försvara.

Nej, han vill jag gärna bli av med.
Citera
2011-06-20, 13:27
Medlem
Citat:

BAE är kass. Bale har en del att bevisa innan han är världsklass. Verkar som att hype-tåget från CL fortfarande är i liv. Bale har mycket kvar att bevisa.
Citera
2011-06-21, 22:22
Medlem
RM1187s avatar
Om någon har kollat på de största ligorna Inklusive La Liga så är det inget snack om att Marcelo solklart har varit världens bästa vänsterback denna säsong. Tvivlar starkt på att ni som säger att Evra, Cole och Baines är bäst har sett någon annan liga än PL. Jag kan ha fel och då är det väl bara en smaksak... och ni har dålig smak.
Citera
2011-06-21, 23:16
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Benoit Assou-Ekkoto är verkligen inte världsklass finns så sjuuuuuuuukt många fler som är bättre än honom..
Klart han är, han var fantastisk gågna säsongen, inget snack om det. Dock så är han inte uppe bland de bästa, än.
Citera
2011-06-21, 23:29
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Att folk säger att BAE är dålig kan lika bra slänga sig i väggen.
Tottenhams supportrar röstade t.om på vem som har varit den bästa spelaren i förra säsongen.
1. Modric
2. VDV
3. BAE

Tror ni Bale har gjort allt det där själv som han har gjort? Hell no, han får sjukt mkt hjälp från BAE, samma som Alves och Messi i barca, och alla andra lag.
Nästa gång, kolla på matcherna hur spelarna spelar istället för att läsa tidningarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Jag är tottenham-supporter och BAE är inte världsklass, han visar allt för ofta att han hatar att spela fotboll. Drar fötterna längs backen, halvjoggar för att försvara.

Nej, han vill jag gärna bli av med.

Jag sa inte att BAE är världsklass, utan deras spel tillsammans är världsklass.
Bli av med BAE?
Citera
2011-06-21, 23:41
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Att folk säger att BAE är dålig kan lika bra slänga sig i väggen.
Tottenhams supportrar röstade t.om på vem som har varit den bästa spelaren i förra säsongen.
1. Modric
2. VDV
3. BAE

Tror ni Bale har gjort allt det där själv som han har gjort? Hell no, han får sjukt mkt hjälp från BAE, samma som Alves och Messi i barca, och alla andra lag.
Nästa gång, kolla på matcherna hur spelarna spelar istället för att läsa tidningarna.

Jag sa inte att BAE är världsklass, utan deras spel tillsammans är världsklass.
Bli av med BAE?
fel
Senast redigerad av Masinga 2011-06-21 kl. 23:47.
Citera
2011-06-22, 00:04
Medlem
Helle031s avatar
Hade aldrig velat se en spelare som BAE i ett lag som jag håller på.
Han har väl officiellt sagt att han inte bryr sig om fotboll utan bara om pengar.
Klarar inte av såna spelare som visar det så tydligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in