2011-06-07, 21:56
Medlem
Hej!

Vilka sidor rekommenderar ni om man vill köpa v-neckade t-shirts på internet?
Citera
2011-06-07, 21:59
Medlem
Herr_Oins avatar
Finns få män som kommer undan med sådana och det finns få sådana t-shirtar som kommer undan med att vara så, men beställ från American Apparel, deras är någorlunda smakfulla.
Citera
2011-06-07, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Finns få män som kommer undan med sådana och det finns få sådana t-shirtar som kommer undan med att vara så, men beställ från American Apparel, deras är någorlunda smakfulla.

Man tackar! Jo u-ringade t-shirts kanske funkar det med. Vill helst inte ha de vanliga t-shirts som ser ut som en polokrage
Citera
2011-06-07, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AaaBbbCccDdd
Man tackar! Jo u-ringade t-shirts kanske funkar det med. Vill helst inte ha de vanliga t-shirts som ser ut som en polokrage

Vanliga t -shirts ser inte ut att ha polokrage nej , kanske någon modell på intersport för 39 spänn då ?
V-ringade tishar är så 2001 , dvs om dom inte är lite "pösiga"...
Dra på dig en tight och se ut som en riktig syrian vettja !!!
Citera
2011-06-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webber
Vanliga t -shirts ser inte ut att ha polokrage nej , kanske någon modell på intersport för 39 spänn då ?
V-ringade tishar är så 2001 , dvs om dom inte är lite "pösiga"...
Dra på dig en tight och se ut som en riktig syrian vettja !!!

Haha tack för tipset där. Nej jag kanske drog alla t-shirts över en kam

Men om du ska posta så kan du gärna tillföra något som faktiskt jag är ute efter, som att få förslag till hemsidor där dem säljer dessa t-shirts.
Citera
2011-06-07, 22:59
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Jag brukar köpa t-shirts på Weekday, lagom generös o-ringning, tvåpack för 200. Om du bor i närheten av en sådan butik är de att rekommendera.

Jag har dock inte stött på någon sådan tröja som du åsyftar på flera år och tur är väl det.
Citera
2011-06-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag brukar köpa t-shirts på Weekday, lagom generös o-ringning, tvåpack för 200. Om du bor i närheten av en sådan butik är de att rekommendera.

Jag har dock inte stött på någon sådan tröja som du åsyftar på flera år och tur är väl det.

Okej tack. Men jag hoppas att du har sett folk med u-ringade tröjor förut? Jag menar inte extrema u-ringade utan bara en aning. Vet att jag skrev v-neck ringade med men efter att ha kikat på de sidor jag hittade så lockades jag inte så värst mycket av dem.
Citera
2011-06-08, 10:58
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Okej tack. Men jag hoppas att du har sett folk med u-ringade tröjor förut? Jag menar inte extrema u-ringade utan bara en aning. Vet att jag skrev v-neck ringade med men efter att ha kikat på de sidor jag hittade så lockades jag inte så värst mycket av dem.
Jo då, men just riktigt u-ringade t-shirts verkar vara tämligen sällsynt idag då jag inte stött på någon sådan på länge (kanske för att jag inte har letat i och för sig).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in