2011-06-07, 03:24
Medlem
Hej! jag har chockskräckpaniken just nu. sitter och klipper ihop en teaser i movie maker (fail, jag vet, men det har funkat tusen andra ggr) och FILMHELVETET GÅR INTE ATT SPARA!

det står att jag ska kontrollera att:
jag har plats i hårddisken - check, det har jag.
originalfilerna finns - check, det det gör de.
mappen jag väljer att spara i existerar - check, det gör den/dem (har testat en miljard).

VAD FAN ÄR DET FRÅGAN OM?
jag håller på att få panik, för det är viktigt material och som sagt så har det fungerat utmärkt att arbeta i moviemaker innan.

VAD GÖR JAG? någon som vet hur jag ska lösa detta? har bra ram-minne och bra grafikkort, datorn är bara några månader gammal.

jag har testat att halvera filen, det funkar inte heller. och nu går inte ens moviemaker att öppna! någon som kan råda bot på min helhetspanik? ytterst tacksam!

vänligaste hälsningar!
Citera
2011-06-07, 16:36
Medlem
TorrentLovers avatar
Kan du beskriva mer utförligt problemet, felkoder, osv? Har fattat att du inte kan spara Och..?
Citera
2011-06-10, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Kan du beskriva mer utförligt problemet, felkoder, osv? Har fattat att du inte kan spara Och..?

det var inga felkoder alls, och det var det som var det märkliga...det gick bara inte att spara! hur som helst så har det löst sig nu, jag fick klippa isär och ta bort vissa ljudspår, sen gick det bra att klippa ihop allt till en stor fil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in