2011-06-06, 23:35
Medlem
har nu haft ont bakom högra ögat vid olika tillfällen. jag skulle kunna medge att jag har haft psykiska problem under en längre tid. börjar bli nojig som fan... är en stabil hasch rökare.

kan detta vara syndromer till hjärn tumör?

skulle uppskatta om ingen trollade

PS. var årrr sen jag fick ont i huvudet, men kännde att det dunkade i huvudet en morgon för några dagar sen.
Citera
2011-06-06, 23:37
Medlem
Razmatazs avatar
Du är paranoid. Sluta noja.

EDIT. Jag mådde psykiskt dåligt. Slutade röka hasch efter 7 års missbruk och mår nu efter ett halvår bättre än någonsin. Du kommer må fruktansvärt dåligt i veckor eller månader. STÅ UT.
Senast redigerad av Razmataz 2011-06-06 kl. 23:41.
Citera
2011-06-06, 23:44
Medlem
FEFBGs avatar
som ovan stående ! du har nog inte en hjärn tumör i hjärnan
Citera
2011-06-06, 23:53
Medlem
Jobbigt att gå och nojja så, då är det bättre att gå till vårdcentralen och kolla upp det.
Jag snöade in en gång på att jag hade bröstcancer helt bergis, och började typ "planera upp" återstoden av mitt korta liv.
Sen gick jag och kollade på vårdcentralen, och det var ju lite småskönt så.
Citera
2011-06-07, 00:04
Medlem
Zarks avatar
Jag hade själv ont bakom ena ögat för några år sedan utan att använda några som helst droger. Det höll på att driva mig till vansinne och jag inbillade mig att det var allt möjligt dåligt som hjärntumör eller hjärnhinneinflamtion.
Min smärta satt bakom ögat vid tinningen och kändes ungefär som om man tryckte ett finger på den punkten. Otroligt irriterande men inte speciellt smärtsamt.
Anledningen till smärtan visade sig efter flera veckor vara att jag hade en visdomstand som höll på att tränga ut ur överkäken. När jag gick till tandläkaren och blev undersökt bekräftade han att det mycket möjligt kunde vara tanden som orsakat en spänning i käken och därmed smärtan.
Han drog ut den tanden och veckan efter ingreppet kittlade det på samma samma ställe so det gjort ont, sen försvann kittlingen och allt var som vanligt.
Har du inte fått dina visdomständer ännu, kolla med en tandläkare. Har du fått dom kan det ändå vara dom som orsakar problemet.
Citera
2011-06-07, 00:40
Medlem
Du har inte tänkt på att det kan vara något annat allvarligt, självklart ska du kolla upp detta!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in