2011-06-06, 14:30
Bannlyst
Eftersom jag kan vara anonym här så lägger jag korten på bordet, jag samlar på diverse nallar och även anime-figurer. Har bara bott i nya lägenheten i någon månad men har redan bokhyllor proppfulla

Är detta bögigt? Vad tycker ni tjejer? Avtändande?
Citera
2011-06-06, 14:34
Medlem
Det finns säkert tjejer som tycker att det är jättegulligt. Ifall din målgrupp är 17-åriga emotjejer som sysslar med cosplay och liknande.
Citera
2011-06-06, 14:36
Medlem
Wertyms avatar
Det är helt ok. Tjejer gillar det säkert.

Citera
2011-06-06, 14:36
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kada
Det finns säkert tjejer som tycker att det är jättegulligt. Ifall din målgrupp är 17-åriga emotjejer som sysslar med cosplay och liknande.

This.
resten av världsbefolkningen har svårt att hålla skrattet inne.
Citera
2011-06-06, 14:37
Medlem
eliras avatar
Nallar är positivt, animefigurer är ju lite varning, då måste det vara en rätt speciell tjej.
Citera
2011-06-06, 14:45
Medlem
prismahs avatar
Haha kallas du för "Nalle" av dina polare eller?

Det finns nog tjejer som tycker det är sött men jag tror nog aldrig jag som kille skulle börja samla på figurer...
Citera
2011-06-06, 14:47
Medlem
Ray Ray Ray några flaskor vin så är allt gulligt till och med en 40 årig flintskallig gubbe med blöjor och nalle i näven och napp i munnen
Citera
2011-06-06, 15:04
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Jag tycker det låter gulligt
Citera
2011-06-06, 16:04
Medlem
Ratads avatar
Så länge Nalle Knutsson inte samlar på dig är det väl lugnt!

Risken är väl att dina kvinnobekanta blir tanter på forum för folk som samlar på dockor, tomtefigurer och smurfar osv.
Citera
2011-06-06, 16:06
Medlem
Töntigt eller bögigt tycker jag inte. Lite märkligt är det nog och du lär behöva någon rätt schysst egenskap hos dig själv att plocka fram inför kvinnorna för nallarna lär inte göra eller överhuvudtaget underlätta jobbet.
Citera
2011-06-06, 17:01
Medlem
DoktorKubiks avatar
Som kille tycker jag att det låter förjävligt skumt, men jag tillägger följande caveat: Vem fan bryr sig? Gör som du vill. Blir du glad av att samla på nallar, samla då på nallar. Life is too short.
Citera
2011-06-06, 17:25
Medlem
Tycker det låter lite skumt med en man som samlar på Nallar och helt ärligt får det en del varningsklockor att ringa när man går in i någons lägenhet och där är fullt av nallar över allt.

Men håller med föregående talare. Gillar du att samla på nallar så sluta inte
Det finns säkert jätte många tjejer som tycker detta är jätte gulligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här