Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-06-06, 11:07
Medlem
Det blir värre:

#1. Såg på hennes wall att en kille skrivit typ: Hej darling! Vad sägs om att ta en öl någon kväll i framtiden?
Hennes svar: Hej låter som en bra idé. Hörs snart, så fixar vi en dejt när det passar. Puss o kram!

Så jävla uppenbart att dom gör det bara för att jävlas. Fan va jag blir förbannad nu!

Och innan någon skriver att hon nyss träffats tror jag inte på det, killen verkar inte blivit vän med henne nyligen och inte kommenterat något på länge...

Jag vill inte säga något elakt till henne, är ingen sådan person.
Citera
2011-06-06, 11:33
Bannlyst
Hon har visat tydligt (om än fegt) att hon inte är intresserad av dig! Att du ändå tycker dig ha rätt att bli arg på henne för att hon gillar någon annan är rätt skrämmande! Att du dessutom utgår ifrån att de skriver till varandra för att jävlas med dig och inte för att de gillar varandra är ännu mer skrämmande!
Citera
2011-06-06, 13:20
Medlem
Enkelt och lätt tjejerna har tappat intresset för dig.

Varför det kan bara de svara på.

Kanske får de upp ögonen för dig någon gång igen kanske inte. Men just nu har du blivit duktigt dissad av båda två
Citera
2011-06-07, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cadiem
Hon har visat tydligt (om än fegt) att hon inte är intresserad av dig! Att du ändå tycker dig ha rätt att bli arg på henne för att hon gillar någon annan är rätt skrämmande! Att du dessutom utgår ifrån att de skriver till varandra för att jävlas med dig och inte för att de gillar varandra är ännu mer skrämmande!
du har nog missuppfattat det hela. Jag är arg för att hon inte säger rakt ut att hon inte är intresserad. Bara tystnad... Det känns som det att man jävlas iaf.
Citera
2011-06-07, 02:28
Medlem
EiervonSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papazz

Skall man fråga rakt ut om hon inte vill ha mer kontakt, vad jag gjort för fel mm eller vad säger panelen?

Ja, helt klart och tveklöst absolut! Eller... nej, fråga inte vad du gjort för fel. Fråga bara helt enkelt om det hänt något och förklara att du tycker riktigt mycket om henne så därför vill du träffa henne igen. Våga! Helt enkelt. Det finns ju några givna möjligheter till vad som händer då, bl.a... :

* Hon svarar inte alls - då är hon både feg, tråkig och givetvis helt ointressant att fördjupa sig i. Lättare sagt än gjort, men du vet nog att det är sant.

* Hon svarar att hon inte vill ses mer och då får du ett mycket tråkigt - men definitivt besked och kan förhoppningsvis lättare gå vidare efter det.

* Hon svarar att hon är ledsen att hon inte hört av sig och att hon gärna ses - chanserna är god att du får mysa med henne igen....

Så, hör av dig - ge det en chans! Lycka till
Citera
2011-06-07, 02:31
Medlem
EiervonSatans avatar
Citat:
Det blir värre:

#1. Såg på hennes wall att en kille skrivit typ: Hej darling! Vad sägs om att ta en öl någon kväll i framtiden?
Hennes svar: Hej låter som en bra idé. Hörs snart, så fixar vi en dejt när det passar. Puss o kram!

Så jävla uppenbart att dom gör det bara för att jävlas. Fan va jag blir förbannad nu!

Och innan någon skriver att hon nyss träffats tror jag inte på det, killen verkar inte blivit vän med henne nyligen och inte kommenterat något på länge...

Oj, missade det här...

Trist, men du... ge det en sista chans och lägg ner sen.
Citera
2011-06-07, 09:05
Medlem
varför blir du förbannad? de har ingen skyldighet gentemot dig. de är uppenbarligen inte intresserade av dig. drar man hem folk från krogen kan man knappast ställa så höga krav på personen.
Citera
2011-06-07, 11:14
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Det blir värre:

Gå vidare, det har hon gjort. Inget att grubbla över.
Citera
2011-06-12, 19:39
Medlem
Blommigs avatar
Jag förstår att du är arg på tjej nr 1 eftersom ni hade sex och då har det ju skett nån sorts "närhet" och då tycker jag man är skyldig den andre att åtminstone vara ärlig om man inte vill ses mer.
Vet inte varför de inte är intresserade mer (för det tror jag inte de verkar vara), men oavsett vilket så spelar det ingen roll varför de inte hört av sig, det enda du ska göra är att SKITA I DEM. Deras förklaringar är ointressanta. Du kommer ändå inte att få höra sanningen från dem, de verkar inte vara kapabla till ärlighet.
Om du är facebook-vän med dem ska du OMEDELBART ta bort dem därifrån. Varje minut som går som du har dem på fejan är en kränkning mot dig själv!
Det kommer även så småningom att kännas lättare inom dig om du tar bort dem därifrån, så att du inte kan gå in på deras sidor och kolla bilder och längta, osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in