• 1
  • 2
2011-06-07, 18:12
Medlem
Krafses avatar
Killen hette Jonas eller Johan Karlsson, han var tydligen en riktig sack of shit back in the days, pajade farsans båt, försökte hota honom och höll på och bråka med min storebror hela tiden. Detta var väldigt längesen iofs (omkring 13 år sen, så inga rykande färska nyheter precis) så han måste väl ha mognat några snäpp med åren antar jag.

Han hade en 2-årig dotter också efter vad jag hörde, så ingen pappa till henne längre.
Citera
2011-06-07, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Killen hette Jonas eller Johan Karlsson, han var tydligen en riktig sack of shit back in the days, pajade farsans båt, försökte hota honom och höll på och bråka med min storebror hela tiden. Detta var väldigt längesen iofs (omkring 13 år sen, så inga rykande färska nyheter precis) så han måste väl ha mognat några snäpp med åren antar jag.

ursäkta men hur fasiken kan du skriva så om någon som avlidit?

"han var bråkig mot min morbror för 13 år sedan". buhu. Jaha. Är du Guds bästa barn? har du aldrig gjort något dåligt?? tänk med hjärnan istället för rövhålet innan du skriver nästa gång!!
Citera
2011-06-07, 22:48
Medlem
En bekant till en vän som bor i Hindås skrev på sin Facebook-wall, strax innan olyckan inträffade i lördags, något i stil med "Folk som kör genom Hindås i 120km/h på MC borde kastreras". Lite senare på kvällen kommenterade någon hans status med en länk till nyheten om olyckan.

Behöver ju inte finnas ett samband, vet inte ens om dom åkte åt det hållet.
Citera
2011-06-07, 23:06
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjabba
ursäkta men hur fasiken kan du skriva så om någon som avlidit?

"han var bråkig mot min morbror för 13 år sedan". buhu. Jaha. Är du Guds bästa barn? har du aldrig gjort något dåligt?? tänk med hjärnan istället för rövhålet innan du skriver nästa gång!!

Nej jag lipar verkligen inte, det gör varken min far eller bror heller. Det jag skrev är SOM SAGT väldigt old news och mer som en historisk anekdot snarare än aktuell kritik mot mannen i fråga. Inte en chans att han var likadan nu, år 2011, vilket jag förövrigt också inflikade. Du kanske missade det?
Han kanske var en hyvens grabb nu, vad vet jag liksom. Visst, det var fan rätt onödigt att skriva det får jag erkänna, men nu står det där.
Citera
2011-06-10, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse

Han hade en 2-årig dotter också efter vad jag hörde, så ingen pappa till henne längre.

Hur kan du skriva detta ja har känt denna underbara man sen jag var 13 år alla bråkar å busar i tonåren å han heter johan å hans dotter är inte 2 år..... vet man inte exakt så skriver man inte.. denna lilla flicka är helt förstörd å ropar efter sin pappa hela tiden så att du skriver så e helt........
Han va en helt underbar människa å har aldrig varit en sack of shit back in the days ......

kommer sakna dig johan =D
Citera
2011-06-21, 04:30
Medlem
ratchanoks avatar
du Krafse Eller Vad Du Nu än Heter Ditt Stolpskott ! Du Har Fått Allvarliga M`en, Du Vet Skador ???? Söka Hjälp är Ingen Ide, Det Finns Inte Nån Hjälp För Såna Som Dig.... Dessutom Ska Du Fan Leva Med Det.... Förbannade Idde !

Johan Saknar Dig Så Sjukt Mycket ..... Så Orättvist, Allting Har Inte Sin Mening.... Din Underbara Fispruttiluttan Behöver Dig.... Precis Som Alla Vi Andra.... Du Var En Underbar Bror, Och Den Den Bästa Pappan Man Kan Tänka Sig.... Du Gjorde Aldrig Någon Illa..... Alltid Glad Och Rolig.......tog Ansvar Och Körde Hoj Som En Kung...... Jag Hann Köra Cross En Gång, övningsköra Hann Vi Aldrig Göra..... Vet Inte Om Jag Ska Lägga Ner Den Delen Helt Nu... Om Inte, Så är Det För Att Hedra Dig... !
Hoppas Vi Ses Igen Kram !!!!
Citera
2011-06-21, 19:36
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratchanok
du Krafse Eller Vad Du Nu än Heter Ditt Stolpskott ! Du Har Fått Allvarliga M`en, Du Vet Skador ???? Söka Hjälp är Ingen Ide, Det Finns Inte Nån Hjälp För Såna Som Dig.... Dessutom Ska Du Fan Leva Med Det.... Förbannade Idde !

Jaja men jag har redan erkänt mitt misstag. Jag har förstått att det jag skrev var onödigt och dumt, men jag behöver inte höra pöbeln bröla om det i flera veckor. Det räcker nu liksom, jag är fan bara en människa, jag kan göra dumma saker och och inse hur dumt det är först senare. Ungefär som Johan när han bestämde sig för att köra ihjäl både sig själv, sin mc och en älg. Det var förbannat dumt gjort, men det gör honom inte till en DÅLIG människa, eller hur? Människor gör misstag och tankevurpor ibland, big deal..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in