• 8
  • 9
2011-07-12, 10:19
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikola_Tesla
För att svara på din fråga "Vem har påstått att endast judar försvann?"

Vilken som helst artikel i massmedia (som oftast ägs/styrs av judar) ser ungefär ut som denna:

http://www.ynetnews.com/articles/0,7...977660,00.html

Om du inte orkar lära artikeln kan jag citera:

Så vitt jag kan läsa så står det ingenting om svaret på frågan.
Kom igen och svara på vem det är som påstått att bara judar försvann som du påstod tidigare.

Citat:
Att just ENDAST judar skulle ha försvunnit under kriget är nonsens och ren judepropaganda som de har utnyttjat många gånger för att få sin vilja igenom.

Det verkar snarare som att det är DU som påstår detta och inga andra.
Antagligen gör du det för att svartmåla folk med lögner.
Men du kan få chansen att visa upp att du inte ljuger, så fram med fakta tack.

/VV
Citera
2011-07-12, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Så vitt jag kan läsa så står det ingenting om svaret på frågan.
Kom igen och svara på vem det är som påstått att bara judar försvann som du påstod tidigare.

Det verkar snarare som att det är DU som påstår detta och inga andra.
Antagligen gör du det för att svartmåla folk med lögner.
Men du kan få chansen att visa upp att du inte ljuger, så fram med fakta tack.

/VV

Jag citerar igen några ord från artikeln: 1) " ....the Nazi plot to rid Europe of Jews" samt 2) "...it was designed with the sole intention of exterminating Jews"

Om du har problem med engelskan, dyslexi eller nedsatt hjärnfunktion så kan jag hjälpa dig med en tolkning av innebörden: 1) Dessa ord syftar på nazisternas komplott mot judar. samt 2) Att lägren (treblinka, sobibor och belzek t.eex) byggdes med en enda avsikt, dvs Judeutrotning.

Detta är typisk Judepropaganda och alltså inte sant. Det var en blandning av massa nationaliteter i dessa läger.

Det dog ca 1.6 miljoner människor i f.d. Jugoslavien under andra världskriget, men ingen hävdar att Hitler hade för syfte att utrota någon där. Folk dör under krig, speciellt om man är ockuperad och gör uppror. Av dessa 1.6 miljoner var ca. 600.000 rena krigsoffer varav många fördes till koncentrationslägren. Ingen i f.d. jugoslavien hävdar att Hitler hade någon komplott på gång mot dessa människor eller deras ras, ingen. Det är bara judar som hävdar sådant.
Citera
2011-07-12, 16:45
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Jag citerar igen några ord från artikeln:

Varför citerade du inte det andra stycket i artikeln?

Citat:
Samuel Willenberg and Kalman Taigman, 87-year-old Israelis, are devoting their final years to trying to preserve the memory of the 875,000 people systematically murdered in a one-year killing spree at the height of World War II. Almost all of them were Jews.

Inte ens i den artikel du dribblar med står det du försöker smyga med.
Det finns förmodligen ingen utom du som har sagt att bara judar skulle ha dött.
Det är ett rent påhitt från din sida.
Eller hur?

Alla andra vet att det dog fler än judar (se din egen artikel tex) och så vitt jag vet finns det ingen som sagt något annat.
Du har i alla fall inte lyckats visa upp det.

/VV
Citera
2011-07-12, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Varför citerade du inte det andra stycket i artikeln?

Inte ens i den artikel du dribblar med står det du försöker smyga med.
Det finns förmodligen ingen utom du som har sagt att bara judar skulle ha dött.
Det är ett rent påhitt från din sida.
Eller hur?

Alla andra vet att det dog fler än judar (se din egen artikel tex) och så vitt jag vet finns det ingen som sagt något annat.
Du har i alla fall inte lyckats visa upp det.

/VV

Nej, jag lyckas visst inte visa upp det för dig. Förlåt!

Zzzz
Citera
2011-07-12, 20:14
Medlem
Ett typexempel på Judarnas siffermanipulationer är koncentrationslägret Jasenovac i Kroatien.

Citerat från wikipedia:

Citat:
Enligt The Jasenovac Memorial Area mördades 69 842 människor i lägret, de flesta serber men även många judar, romer, partisaner och kroatiska antifascister eller personer som inte ville gå med i Ustaša. De flesta judarna mördades innan 1942 i lägret då man började skicka judarna till Auschwitz istället. Tiotusentals serber togs in i lägret runt sommaren 1942 ifrån byarna i Kozarabergen där Ustaša-trupperna stred mot partisaner.

The Belgrade Museum of the Holocaust har dokumenterat 80 022 offer. Yad Vashem-centret beräknar siffran till 600 000. Att fastställa en officiell siffra mördade har varit svårt då det saknas en stor del av dokumentation i fallet.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jasenov...trationsläger)

En Judemyndighet har alltså plussat på ca 500000 människor in i ekvationen när det finns två separata källor på mycket lägre siffror. Vad har en israelisk myndighet ens med saken att göra? Om de nu tror att de har med saken att göra så antar jag att dessa 500000 extrapersoner enligt de är Judar (ej verifierat). Inte skulle de slänga in 500000 extra serber in i ekvationen då de inte kan ha bättre koll på det än The Belgrade museum....

http://sv.wikipedia.org/wiki/Yad_Vashem
Citera
2011-07-12, 20:19
Medlem
felias avatar
Citat:
Ett typexempel på Judarnas siffermanipulationer är koncentrationslägret Jasenovac i Kroatien.

Citerat från wikipedia:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jasenov...trationsläger)

En Judemyndighet har alltså plussat på ca 500000 människor in i ekvationen när det finns två separata källor på mycket lägre siffror. Vad har en israelisk myndighet ens med saken att göra? Om de nu tror att de har med saken att göra så antar jag att dessa 500000 extrapersoner enligt de är Judar (ej verifierat). Inte skulle de slänga in 500000 extra serber in i ekvationen då de inte kan ha bättre koll på det än The Belgrade museum....

http://sv.wikipedia.org/wiki/Yad_Vashem

Det är ett fullständigt mirakel att det finns "överlevande" öht. Yad Vashem, är det inte där vem som helst kan registrera vad(yad) somhelst(vashem) bara man är judisk?
Citera
2011-07-13, 05:14
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Det är ett fullständigt mirakel att det finns "överlevande" öht. Yad Vashem, är det inte där vem som helst kan registrera vad(yad) somhelst(vashem) bara man är judisk?

Är inte detta OT?

Citat:
Ursprungligen postat av felia
Till skillnad från dig så tror jag inte. Du är OT igen, kan du respektera trådens ämne?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in