2011-06-04, 12:09
Medlem
b4jss avatar
jag är en jävligt snygg kille, men ur ska jag beta mig för att få Ligg/blåsjobb på dagens "Dansdakar" i Stockholm?
Citera
2011-06-04, 12:21
Medlem
Gå fram till valfri tjej och ta fram FB-dasen. Kolla dem i ögonen och säg sug.
Citera
2011-06-04, 12:27
Medlem
b4jss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gliztor
Gå fram till valfri tjej och ta fram FB-dasen. Kolla dem i ögonen och säg sug.
Tack! Mod kan låsa tråden då jag inte behöver några fler svar!
Citera
2011-06-04, 17:08
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b4js
Tack! Mod kan låsa tråden då jag inte behöver några fler svar!

Nej förfan. Tråden ska vara öppen så att du kan komma tillbaka sen och berätta
om din framgång. Eller?
Citera
2011-06-05, 07:21
Medlem
Citat:
jag är en jävligt snygg kille, men ur ska jag beta mig för att få Ligg/blåsjobb på dagens "Dansdakar" i Stockholm?
Om du är jävligt snygg och ändå måste fråga hur du ska göra så tror jag minsann att du måste jobba lite på dina metoder.

Kanske skulle du testa att göra precis tvärtom mot vad du brukar göra? Det lär ju i alla fall inte gå sämre. Det viktigaste är dock att inte ta raggandet på liv och död. Se det som ett sällskapsspel. Försök - bli nobbad och försök igen. (fast med en annan tjej, då...)
Citera
2011-06-05, 10:27
Bannlyst
Om du är jävligt snygg och så jävla bra och inte får doppa snopp och mår dåligt av det så finns bara EN lösning

Kapa Schnabeln och Karva Bort Ztenarna - så är ditt problem löst forever
Citera
2011-06-05, 23:56
Medlem
dansaefterminpipas avatar
Citat:

Blev det något ligga eller blåsjobb då?
Citera
2011-06-06, 22:49
Medlem
b4jss avatar
Okej uppdate! Jag körde "Bros before hoes" å hängde mest med grabbarna å röjde, men lite hände iaf!

1. Fick mitt linnet avslitet och ett par bara bröst skvalpandes på ryggen när jag då skulle börja dansa lite med henne så knuffa hon iväg mig?:S haha!

2. Nån brud slog till mig för jag råkade stöta till henne^^

3. Jag hade senare en röv gnidandes mot ballen och ett järngrepp om en annan honas tuttar som skakade i takt med Tigas musik, men hennes polarna Cockblockade och jag fick nöja mig med att byta mob nr. über fräsch brud förövrigt, så detta kommer leda till nått!

Edit: off-topic men någon som har en aning om vad första låten i klippet heter? http://www.youtube.com/watch?v=CqQRiYY45KY
Citera
2011-06-07, 01:17
Medlem
Citat:
Okej uppdate! Jag körde "Bros before hoes" å hängde mest med grabbarna å röjde, men lite hände iaf!

1. Fick mitt linnet avslitet och ett par bara bröst skvalpandes på ryggen när jag då skulle börja dansa lite med henne så knuffa hon iväg mig?:S haha!

2. Nån brud slog till mig för jag råkade stöta till henne^^

3. Jag hade senare en röv gnidandes mot ballen och ett järngrepp om en annan honas tuttar som skakade i takt med Tigas musik, men hennes polarna Cockblockade och jag fick nöja mig med att byta mob nr. über fräsch brud förövrigt, så detta kommer leda till nått!

Edit: off-topic men någon som har en aning om vad första låten i klippet heter? http://www.youtube.com/watch?v=CqQRiYY45KY

Haha! "broes before hoes" så säger du ju bara för att du inte lyckades doppa... Jag kan förresten ha varit den första tjejen du snackar om! var med om samma, hah.
Citera
2011-06-07, 02:37
Medlem
b4jss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dansaefterminpipa
Haha! "broes before hoes" så säger du ju bara för att du inte lyckades doppa... Jag kan förresten ha varit den första tjejen du snackar om! var med om samma, hah.

+1 varför skvalpar du tuttar och dissar sen då!? pundare
Citera
2011-06-07, 12:25
Medlem
Citat:
+1 varför skvalpar du tuttar och dissar sen då!? pundare

Det var trångt och du råkade väl bara stå framför mig, pitthjärna.
Citera
2011-06-07, 16:11
Medlem
b4jss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dansaefterminpipa
Det var trångt och du råkade väl bara stå framför mig, pitthjärna.
Okej fittrygg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in