Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tydligen tillräckligt svårt.
Jag kan iofs tänka mig att personer som ofta surfar in på FB via offentliga datorer möjligen gör det genom att använda adressfältet, i det fallet kan man då hoppas att någon tidigare besökt FB så att det föreslås.
Jag är annars inne på tankeöverföring, om jag tänker på bokstaven F så ska enheter som har möjlighet att ansluta sig till internet och per automatik besöka Flashback.
Det är inte att det är "svårt" direkt, utan mer en irritationsgrej, det var därför jag ställde frågan om dirigering. Som du sa flashback.info gick online 2003 nån gång, mina fingrar har inte vant sig att skriva org än. Bokmärken och historik kan ni kids hålla på med, jag skriver mina URL:er fortfarande.
Hade jag haft en hemsida hade jag önskat att så många som möjligt hittar till sajten. Omdirigering brukar man inte direkt behöva fråga efter.
Ser att flashback.net omdirigeras till flashback.se, varför gillar ni inte flashback.info?
Känner inte till dig epost72 men eftersom du var så snabb att stämpla mig som 90talist, then thats what I would say You are.