Har du alltid tagit Flashback seriöst? Tror du någon av dessa höns huvuden som är så avundsjuka till max vet något dem säger i denna tråd till 100% ? Ren spekulation.
Jag är för övrigt inget Magnus fans, om någon undra och jag skiter i om han är dopad eller inte.
Man får ju tänka logiskt. Ska du vinna tävling där det krävs; maximal styrka - så måste du ta steroider för att uppnå "maximal styrka". Om Magnus vore ren och alla andra preppa så skulle han aldrig vunnit. Det finns en orsak till varför de inte testar folk inom världens starkaste man, vem vill se hockeypojkar lyfta stenar?
Finns det pengar & möjligheter - finns det tonvis med steroider. Ett rekord är ett rekord oavsett ren/dopad. Men du tar inga styrkerekord utan steroider.
HAHAHAHAHAHA bara roligt för mig att du blir så arg
Arg? Jag blev inte ens irriterad.
Indikator på att du inte uppnår åldern som krävs på flashback - men vem vet, du kanske är en sen blomma.
Citat:
Ursprungligen postat av thugzmansion
HAHAHAHAHAHA
Citat:
Ursprungligen postat av Ahym
Klart han är ren, alla är ren tom motsatsen är bevisad.
Alla är rena tills motsatsen är bevisad*.
Nej, de testar inte folk i styrketävlingar som strongman av ett skäl, vad kan det skälet vara? Samma skäl som att de inte testar deltagarna i MR.olympia.
Indikator på att du inte uppnår åldern som krävs på flashback - men vem vet, du kanske är en sen blomma.
Nej, de testar inte folk i styrketävlingar som strongman av ett skäl, vad kan det skälet vara? Samma skäl som att de inte testar deltagarna i MR.olympia.
Svenska folket är så naiva, alla har fått för sig anabola gör inget mer än blåser upp muskler. Inget bra för styrka... att propaganda kan påverkar människor så mycket, har inga svenskar eget logiskt tänkande??
Okej så då är alla som inte är testade för doping, dopade.
Okej så då är alla som inte är testade för doping, dopade.
Du är som religionen islam, tolkar allt lite hur du vill.
De dopingtestar inte folk inom styrketävlingar/bodybuilding eftersom alla ändå är fyllda med steroider, ingen vill se hockeypojkar på scenen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!