Hej hej jag är en kille på 18 bast och jag har varit med några tjejer hitills i mitt liv men bara med dom som varit runt 16-18 alltså runt min egen ålder, jag har först nu insett att dom flesta jag träffat i den här åldern mest bryr sig om utseende i grund och botten.
Jag ser helt okej ut men min starkaste sida är defentivt den sociala och det är så jag lyckats träffa tjejer genom att snacka och vara social, sällan man går och bara raggar upp någon och går rent på utseendet.
Jag har fått uppfattning att tjejer i min ålder ( dom flesta) mest är intresserad av att ha en kille att visa upp på fejan tex och att hur man är i grund och botten i inte spelar så stor roll, men jag tror nog att tjejer uppskattar en för hur man är när man väl lör känna dem.
Jag har inga som helst problem med det sociala utan ser det bara som en trevlig utmaning att "tina" upp lite blyga tjejer, oavsätt hur man ser ut så är man när man ryckt ut ur ett samanhang helt ny och har möjligheten att skapa sig en ny identitet, jag älskar verkligen att träffa nya människor och lära känna dom från grunden då alla egentligen ser men inte är riktigt är säkra med sig själv.
Jag ska nu efter jag gått ut gymnasiet börja på folkhögskola till hösten och det ska bli fantastiskt kul, speciellt eftersom jag nog kommer vara yngst.
Jag är ärligt talat lite trött på att träffa tjejer i min egen ålder, jag har väll inte träffat rätt personer och ärligt talat så tycker jag att tjejer är trevligare att umgås med än killar eftersom jag är väldigt empatisk person som gärna pratar känslor
Så frågan är till tjejer i 18-25 års åldern är om ni mer än innan uppskattar en snäll, trevlig, social och go kille eller om det blir ännu mer än innan, något att visa upp? =)