Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-02, 13:01
Medlem
Rois avatar
Idag kan man ju se när det senaste inlägget skrevs redan i listan med trådar. Däremot måste man gå in på tråden för att se när den startades, något som ibland försvårar navigeringen.

Hur krångligt är det att lägga till en timestamp för när tråden är startad?
Citera
2011-06-02, 13:16
Medlem
Jarans avatar
Det står väl i en spalten "Klockslag" där man ser när den startades. Inne på Nya Ämnen

Klockslag
13:01 Se när trådar startats (Flashback)
Citera
2011-06-02, 13:21
Medlem
DarknessNightmares avatar
så du vill ha Datum och hela kittet där under Klockslag.why not.
Senast redigerad av DarknessNightmare 2011-06-02 kl. 13:38.
Citera
2011-06-02, 13:22
Medlem
epost72s avatar
Frågan är väl vilken funktion det skulle fylla att se trådstartsdatum och klockslag i forumvyn?
Själv använder jag panelen till höger för att särskilja nystartade trådar från äldre uppbumpade.

Pinsamt med personer som svarar utan att läsa vad de svarar på.
Citera
2011-06-02, 13:54
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Frågan är väl vilken funktion det skulle fylla att se trådstartsdatum och klockslag i forumvyn?
Själv använder jag panelen till höger för att särskilja nystartade trådar från äldre uppbumpade.

Pinsamt med personer som svarar utan att läsa vad de svarar på.
Jag brukar knappt tänka på spalten till höger, så det kanske är därför jag störs extra av det hela. Men i forum som aktuella brott kan det ju vara trevligt att snabb kunna avgöra när tråden är skapad, för att få en bild av när en viss nyhet tagit fart.
Citera
2011-06-02, 14:09
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Jag brukar knappt tänka på spalten till höger, så det kanske är därför jag störs extra av det hela. Men i forum som aktuella brott kan det ju vara trevligt att snabb kunna avgöra när tråden är skapad, för att få en bild av när en viss nyhet tagit fart.

Jag rekommenderar absolut högerfältet(detta gäller ju bara relativt nystartade trådar) jag liksom du kan känna behovet av att se när en tråd startats utan att behöva gå till förstainlägget,

Det skulle kunna stå intill TS nick i forumvyn.
Citat:
Envåldshärskare i Sverige. Vad göra?
hapahapa03 2011-05-27, 21:04

För att ta ett exempel från en tråd som ligger i SU
Citera
2011-06-02, 14:15
Medlem
Rois avatar
ja, det var ungefär så jag tänkte mig. här är ett exempel från ett annat forum, där det förvisso kan vara mer intressant hur gamla trådarna är: http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/audio-och-video.aspx
Citera
2011-06-02, 14:23
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaran
Det står väl i en spalten "Klockslag" där man ser när den startades. Inne på Nya Ämnen

Klockslag
13:01 Se när trådar startats (Flashback)

Citat:
Ursprungligen postat av DarknessNightmare
så du vill ha Datum och hela kittet där under Klockslag.why not.

Läs gärna trådstarten en gång till.

Alla FB:s trådar är inte startade idag, man kan inte ens se alla som startats det senaste dygnet via Nya ämnen.

Alla ligger inte heller och hugger på de ämnen som nyligen startats.
Det finns nämligen de som via forumvyn besöker trådar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in