2007-09-05, 14:02
Medlem
RoLLiTs avatar
Någon som kan ge en bild på toppisarna. Så man vet hur dom ser ut. Var ett tag sen jag leta, så kommer inte ihåg hur dom såg ut! tack
Citera
2007-09-05, 14:25
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoLLiT
Någon som kan ge en bild på toppisarna. Så man vet hur dom ser ut. Var ett tag sen jag leta, så kommer inte ihåg hur dom såg ut! tack

Här har du massor av bilder.

http://knarkkorven.magiskamolekyler....g_foton_id.php
Citera
2007-09-05, 14:49
Medlem
RoLLiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Här har du massor av bilder.

http://knarkkorven.magiskamolekyler....g_foton_id.php

Tackar
Citera
2007-09-06, 02:37
Medlem
Taeronais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Lönt?

Varje toppissässon, dyker det upp minst tio stycken sådana här trådar. Istället för att skriva i den officiella, klistrade och befintliga toppis-FAQ´n, så skriver du i en tråd med 3 år på nacken!

Jag har fått intrycket av FAQ-tråden att denna är ämnad åt ytterst generella introduktionsfrågor, och då identifikationshjälp i synnerhet; jag är ute efter mer specifik information (i detta fall, lokalisering inom ett geografiskt starkt avgränsat område), till vilket en ovan beskriven tråd förefaller mig vara föga lämpad. Dessvärre tycks denna tråd redan ha degenererat i OT-inlägg.
För övrigt, vad har du för invändningar gentemot dylika trådar? Det är väl högst naturligt att det vid en plockningssäsong skapas trådar där lokaliseringshjälp efterfrågas? Är inte det ett av syftena med detta forum? Förvisso riskerar formet att därmed översvämmas, men härvid anser jag mig ha föregått med gott exempel, genom att använda redan befintlig tråd.
Citera
2007-09-06, 13:12
Medlem
overtrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taeronai
Jag har fått intrycket av FAQ-tråden att denna är ämnad åt ytterst generella introduktionsfrågor, och då identifikationshjälp i synnerhet; jag är ute efter mer specifik information (i detta fall, lokalisering inom ett geografiskt starkt avgränsat område), till vilket en ovan beskriven tråd förefaller mig vara föga lämpad. Dessvärre tycks denna tråd redan ha degenererat i OT-inlägg.
För övrigt, vad har du för invändningar gentemot dylika trådar? Det är väl högst naturligt att det vid en plockningssäsong skapas trådar där lokaliseringshjälp efterfrågas? Är inte det ett av syftena med detta forum? Förvisso riskerar formet att därmed översvämmas, men härvid anser jag mig ha föregått med gott exempel, genom att använda redan befintlig tråd.

Sen är det inte många som vill avslöja sina smultronställen när det gäller plockning! Hågadalen är för nertrampad av alla hundrastare o.s.v. Finns ett par till perfekta områden där det brukar krylla av den lilla magiska svampen. Inte ploppat upp något mer en nån liten krake vad jag sett iaf, vänta tills slutet av september så kommer du nog kunna finna på de platser du varit, men inte värst stora mängder!
Citera
2007-09-06, 15:09
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overtrip
Sen är det inte många som vill avslöja sina smultronställen när det gäller plockning! Hågadalen är för nertrampad av alla hundrastare o.s.v. Finns ett par till perfekta områden där det brukar krylla av den lilla magiska svampen. Inte ploppat upp något mer en nån liten krake vad jag sett iaf, vänta tills slutet av september så kommer du nog kunna finna på de platser du varit, men inte värst stora mängder!

Jag har redan paxat hågadalen!
Citera
2007-09-07, 01:57
Medlem
aiiss avatar
Citat:
Jag har redan paxat hågadalen!

Jahapp. Pax för resterande Uppsala då.

PM'a gärna om det är nån som finner mer toppisar än de behöver
(Hmm, det här gills väl inte som kranfiske?; censurera mig isåfall)
Citera
2007-09-07, 12:04
Medlem
badfisks avatar
Jag har 3 stora kohagar 30 meter utanför huset. Och dom är bara mina! Moahaha.
Citera
2007-09-07, 20:30
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiis
Jahapp. Pax för resterande Uppsala då.

Passa dig för mig, brukar jaga iväg små hippies som kommer till mina hagar. Synd om dom som inte hinner fly
Citera
2007-09-07, 20:39
Medlem
har dom någon släkting? för annars har jag hittat miljoner såna isfall när man plocka me morsan :P
Citera
2007-09-08, 12:03
Medlem
adequates avatar
Citat:
Passa dig för mig, brukar jaga iväg små hippies som kommer till mina hagar. Synd om dom som inte hinner fly
I'm in your field picking your shroomz!
Citera
2007-09-13, 00:42
Medlem
AnTiVaLs avatar
hehe ni sitter o krigar om svampar i skogen, hahah så jävla kul! Lycka till o trippa safe! Pz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in