Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-02, 00:33
Medlem
Sweinsteins avatar
Hej

Jag undrar vad som hänt med mitt gamla login/nick, tror jag varit registrerad sen 2001 och med det nicket varit inne lite olika mycket under åren. Nu för ett par månader sedan så verkade det som mitt nick helt försvunnit. Finns det något sätt för mig att få tillbaka detta?

Ni (flashback) får gärna PM,a mig ang detta, då jag inte vill skriva ut nicket.

Mvh Sweinstein
2011-06-02, 01:25
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Har du ett nick med reg innan 2002 och (old) efter namnet går det inte längre att logga in på dessa konton.
Fb gjordes om 2002 så alla fick skapa nya konton.

Det går att läsa om detta om du söker runt lite.
2011-06-02, 13:44
Medlem
Sweinsteins avatar
Okej, tack så mycket. Ska prova att söka runt lite. Men till saken hör att jag använt detta nick någon gång varje år.. fram till något år sedan.

Men ska kolla runt mer..

Mvh
2011-06-02, 13:49
Medlem
epost72s avatar
Att nicket helt skulle försvinna låter i det närmaste helt otänkbart då raderande av nick i princip aldrig har skett.
2011-06-02, 15:05
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweinstein
Okej, tack så mycket. Ska prova att söka runt lite. Men till saken hör att jag använt detta nick någon gång varje år.. fram till något år sedan.

Men ska kolla runt mer..

Mvh

Och fortfarande kunnat posta med det eller du menar loggat in?
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Att nicket helt skulle försvinna låter i det närmaste helt otänkbart då raderande av nick i princip aldrig har skett.

Ja jag tyckte också det lät lite märkligt så du får gärna pm;a mig ts om det är något du inte vill skriva ut här.
2011-06-03, 14:27
Medlem
Sweinsteins avatar
Hej och tack till alla som har klurat på vad det har kunnat vara för fel.

Lite pinsamt, men det har löst sig nu på egen hand. Tydligen hade jag inte bara ett gammalt nick utan två. Ett nick som jag hade innan 2002 samt ett jag gjorde efter 2002 (när man blev tvungen att registrera sig), enda skilnaden mellan dem var att i de nyare av dem hade en stor bokstav.
Antagligen har lyckats blanda ihop dessa två nick. Jag förstår dock inte hur jag lyckats med detta, så mycket som jag har försökt att logga in borde jag ha testat detta.
Jag har kommit in på det gamla för inte så länge sedan, men har då inte kunnat svara eller skapa några inlägg.

Så var det med den saken. När jag väl kom in nu och läste mina gamla trådar och inlägg är jag inte helt säker på att jag vill använda det nicket längre , mycket som händer med en på 7-10år.
Men det var kul och iblan pinsam läsning, .. Det blev monga "flashbacks" till svunna tider.

Mvh
2011-06-03, 15:40
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Bra att det löste sig. För protokollet kan vi ju påminna om att vi helt enkelt inte raderar konton, ifall någon annan skulle undra.

Med det låser vi här.

admin4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in