2011-06-02, 01:06
Medlem
Husmanskosts avatar
e man, och om ja blev kvinna skulle ja pulla sönder fittan . självklart knulla en karl, sen skulle ja be en annan tjej (snygg) att få ta nakenbilder på henne. kan ju göra de utan att ses som slisk äckkel...
Citera
2011-06-02, 01:11
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenthal
Vad menar du med det? En helt ny värld öppnas ju upp.

Nej, det är ju det det inte gör. Fortfarande samma värld och du är fortfarande bara människa vare sig du är man eller kvinna.

En av de största myterna som har gjorts populära är att kvinnor och män skulle vara så fundamentalt olika, men så är det inte egentligen.

Prova att slå på din empatiska förmåga emellanåt och prata lite med tjejer och ha ett par andra glasögon än "Åååh! Jag vill bara knulla henne!"-brillorna på så får du se själv...
Citera
2011-06-02, 01:56
Medlem
Slangarns avatar
Jag skulle hellre förvandla mig till kort ful och fet i ett år så jag lär mig vara tacksam över att jag är motsatsen.
Citera
2011-06-02, 03:05
Medlem
L.s avatar
Är själv man.

Men skulle säkert vara kul att vara en snygg kvinna för ett år och se dess för- och nackdelar till vardags. Men skulle dock behöva vara lesbisk.
Citera
2011-06-02, 05:08
Medlem
therebells avatar
Varför drömma om något som redan existerar? Om man är kille, som jag och vill förvandlas till en tjej; är det bara att sätta på sig en peruk, lägga på ett lager med smink och limma fast ens kuk på ens pung - VOILA!

Om jag finge chansen att... åtminstånde för en dag, förvandlas till en ung Hedi klump - då hade jag nog tagit saken i egna händer - och fortplantat mig, med min egen avkomma - i syftet att höja min "genstatus" och klättra på den hierarkiska stegen...
Citera
2011-06-02, 12:55
Medlem
Skulle nog vilja vara relativt vanlig i utseendet. Om man är för snygg så finns ju risken att kommunikationen med män och kvinnor färgas för mycket av detta. Att estetiskt sett vara någon med potential att diskret passa in i alla grupper tror jag ger bäst förutsättningar att få en bra insyn i det manliga psyket.

Klart jag skulle prova, men ett år känns som en väldigt lång tid...
Senast redigerad av MissClueless 2011-06-02 kl. 13:02.
Citera
2011-06-02, 13:49
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Jag skulle se till att bli inkvoterad till något vd-jobb anklaga alla mina medarbetare för sexism, stämma företaget på x-antal miljoner, sedan återgå till att bli man igen. Sedan skulle jag lämna Sverige och använda pengarna till att knulla horor, gärna videofilma det hela och visa för alla vidriga svenska feminister så att de blir rasande och får hjärtattack.

Rätta takter, inkvotering var det första jag tänkte! Möjligtvis bli politiker eller nån sorts vetare bara för att det vore så jävla enkelt som kvinna.
Citera
2011-06-02, 14:02
Medlem
wrickelss avatar
Skulle räckt med en dag, vem vill stå vid spisen/tvätta/diska/städa i 1 års tid?
skulle satsat på att ligga med så många som möjligt, tagit nakenbilder etc.
Citera
2011-06-02, 18:53
Medlem
Free2flys avatar
Hadet jag förvandlats till en man så skulle jag gå ut under nätterna själv utan räddsla för att bli våldtagen!!
Citera
2011-06-02, 19:02
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free2fly
Hadet jag förvandlats till en man så skulle jag gå ut under nätterna själv utan räddsla för att bli våldtagen!!

Och istället inse att varenda man du möter på gatan potentiellt kan attackera och misshandla dig för att du "tittade fel" på honom.
Citera
2011-06-02, 19:25
Medlem
Flashbackhorans avatar
Nej nej aldrig i livet ett helt år, älskar att vara kvinna så det skulle inte locka mig ett dugg. En dag eller max en vecka skulle jag stå ut som man inte mer
Citera
2011-06-02, 19:53
Medlem
KPisce89s avatar
Lite nyfiken är man väl alltid, som på mycket.
Ett år är ganska lång tid (när detta frågas så brukar det handla om en dag eller en vecka).

Jag skulle nog först såklart kolla det mest tydliga (det fysiska).
Leka med brösten och det skulle säkert kännas helskumt att inte ha en penis. Man skulle säkert testa på onani och ta reda på om tjejer verkligen har det skönare vid sex osv.

Problemet när man tittar på yttre omständigheter (hur man ska funka socialt osv) är ju att enligt den här teorin så är det enbart det yttre, fysiska som man byter, medans jag som person, hur jag tänker är fortfarande jag och det är manligt.

Män och kvinnor är olika. Vi använder våra hjärnor olika och jag skulle nog ha svårt att verkligen komma in i rollen som kvinna utan att faktiskt tänka som en.
Jag menar att en kvinna kan spendera timtal med att sminka sig och göra sig så snygg som möjligt skulle jag förmodligen aldrig kunna göra. Jag skulle säkerligen hamna tillbaka i mina manliga vanor där jag kliar mig på pungen (baconskivorna?) och spelar tv-spel eller sätter mig i 5 timmar och måla warhammergubbar.

För att inte tala om mens, flytningar och sånt där shit som jag bara inte tål bara av att se det/uppleva från tredje person (om jag säger rätt nu eller om jag spelat för mycket spel).

Sedan vet jag att mitt språk är rätt ''okvinnligt'' då jag både pratar Göteborgska och tenderar att vara rätt ful i munnen och inte särskilt vältalig. Jag har dessutom rätt grabbig humor osv.

Sedan skulle det vara svårt för mig att fungera rent socialt som kvinna. Vara ute på krogen och hantera killar som kladdar (jag är inte den som drar sig för att ge nån stryk om de jobbar sig nog mycket) och även fall jag skulle pröva på raggningsmetoder (vilket jag inte skulle göra då jag tycker killar är rätt motbjudande) så vet jag inte hur tjejers raggningsmetoder skulle gå till. Tjejer är ju rätt passiva där det yttre mer avgör, med väldigt speciella blickar och för att inte tala om den mycket speciella gången som kvinnor ofta behärskar.

Nej jag tror faktiskt inte att det skulle vara helt lätt att vara kvinna asså om än en väldigt intressant situation.
Senast redigerad av KPisce89 2011-06-02 kl. 19:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in