2011-05-31, 19:54
Medlem
http://www.dn.se/nyheter/sverige/hela-intervjun-med-kungen

"förlåt att jag raljerar" ( en favorit hos mig när han höll på att spy reportern i bröstkorgen )

"självklart" (given)

"att han skall ge järnet nu framöver och resa land och rike runt" ( riktigt kul )

Har kungen varit på porrklubb? " Näääee, Näeee det tror jag inte ...."

Hjälp mig att leta upp guldkornen,,,, ( noggranhet uppskattas vad gäller detaljer )
Senast redigerad av Midsommardagen 2011-05-31 kl. 20:08.
Citera
2011-05-31, 20:00
Medlem
Leta guldkorn behöver man inte. Jag skrattar bara jag ser honom!
Citera
2011-05-31, 20:10
Medlem
["att han skall ge järnet nu framöver och resa land och rike runt" ( riktigt kul )

För övrigt någon som har koll på om han stääler in semestern och åkter till Fagersta, Lilla Edet, Tvååker m.m.?
Citera
2011-05-31, 20:11
Medlem
Ganska roligt när han drar upp den där gatan i Paris med "lättklädda damer", ungefär som att han försöker gardera sig lite ifall några obestridbara fakta kommer ut framöver.

Tycker också att det är intressant när han drar upp deras badställe på Öland, och hur det kanske tagits bilder där, som om det på något vis skulle vara relevant. Det där ser man ju ofta när folk ljuger: de försöker ta ämnet och leda in det på något slags vagt relaterande sidospår i hopp om att utfrågaren ska tappa tråden. Exakt samma sak kan man t.ex. se i Janne Josefssons valstugereportage, där moderaten när han får reda på att han blivit inspelad panikartat försöker låtsas som om han missförstått vad som just sagts till honom (för att få mer tid att tänka kanske?):

JJ - "Vi har spelat in dig med dold kamera när en flyktingsfientlig person har varit inne, och det ger en helt annan bild av dig och dina åsikter"

M - "Det kan jag inte svara på, om någon flyktingsfientlig person har varit inne. Vi har haft många invandrare inne".

M, inget av det du just sa relaterar till kontentan av det JJ just sa till dig! Runt 3:50:

http://www.youtube.com/watch?v=SN18vKSsbEg
Senast redigerad av kortnamn 2011-05-31 kl. 20:32.
Citera
2011-05-31, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
Ganska roligt när han drar upp den där gatan i Paris med "lättklädda damer", ungefär som att han försöker gardera sig lite ifall några obestridbara fakta kommer ut framöver.

... och adderar 70-talet som om det vore ett syndens årtionde. Det kan vara den valsen han dragit genemot Silivia. De träffades ju 72 - han kan ha varit på Cabaret 1971.
Citera
2011-05-31, 20:15
Medlem
Knotknets avatar
Det är otroligt kul när han niger vid vissa svar. Vilket jävla spån.
Citera
2011-05-31, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Nigningen är noterad. Två eller tre gånger?
Citera
2011-05-31, 21:21
Medlem
CarlSolomons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Det skrattade jag gott åt, varför i helvete gör han det?
Citera
2011-05-31, 21:43
Medlem
En annan "goding" är när han tycker att - "att inte skall jag stå här och raljera"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in