2011-05-30, 20:01
Medlem
tglrs avatar
Hej!

Jag har inte kunnat komma av varken avsugning eller handjob (vad heter det på svenska, avrunkning? haha), och jag förstår inte varför. Har varit tillsammans med min flickvän i ~3månader nu, men aldrig kunnat komma av avsugning. Det är skönt, absolut, så jag förstår verkligen inte varför. Inte ens när hon runkar/suger av mig när jag tittar på porrfilm samtidigt hjälper.

Någon annan som haft detta problem? Vad fan beror det på? Vanligt sex kommer jag av.

När jag runkar själv så är det inga problem. Min teori kan vara att det förväntas att jag ska komma, så att det blir någon sorts press, vilket resulterar i att det blir stopp, men vad vet jag.

Hon verkar inte heller särskilt engagerad till avsugning längre, vill inte att se ska vara så. Hur fan ska jag komma?!

Tack på förhand. (Kommentarer så som "Bög1!!" rapporteras.)
Citera
2011-05-30, 20:06
Medlem
Spår av nötters avatar
Det går lite sakta imo.
Runka den själv och stoppa in den i munnen när det börjar närma sig.
Citera
2011-05-30, 20:09
Medlem
OffensiveShits avatar
Din tjej behöver träning.
Citera
2011-05-30, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Hej!

Jag har inte kunnat komma av varken avsugning eller handjob (vad heter det på svenska, avrunkning? haha), och jag förstår inte varför. Har varit tillsammans med min flickvän i ~3månader nu, men aldrig kunnat komma av avsugning. Det är skönt, absolut, så jag förstår verkligen inte varför. Inte ens när hon runkar/suger av mig när jag tittar på porrfilm samtidigt hjälper.

Någon annan som haft detta problem? Vad fan beror det på? Vanligt sex kommer jag av.

När jag runkar själv så är det inga problem. Min teori kan vara att det förväntas att jag ska komma, så att det blir någon sorts press, vilket resulterar i att det blir stopp, men vad vet jag.

Hon verkar inte heller särskilt engagerad till avsugning längre, vill inte att se ska vara så. Hur fan ska jag komma?!

Tack på förhand. (Kommentarer så som "Bög1!!" rapporteras.)
Du skall låta en xyx runka o suga av dig så skall du se att du kommer i ett jehu.........
Citera
2011-05-30, 20:13
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Det går lite sakta imo.
Runka den själv och stoppa in den i munnen när det börjar närma sig.

Jo, det funkar väl, men vill helst komma utan att behöva runka själv.

Citat:
Ursprungligen postat av OffensiveShit

Tror jag knappast, det är otroligt skönt.

Citat:
Ursprungligen postat av styx1
Du skall låta en xyx runka o suga av dig så skall du se att du kommer i ett jehu.........
Xyx? Vem? Va?
Citera
2011-05-30, 20:44
Medlem
dekanmis avatar
Troligtvis är det en psykisk spärr - med andra ord bara någonting du kan få bort. Försök att slappna av och bara njuta, istället för att fokusera på att komma, så att det blir lite mer avslappnat.

Annars så kan det faktiskt vara så att tjejen behöver förändra sin teknik också. Det kan vara hur skönt det vill, men det hon gör kanske helt enkelt inte är tillräckligt för att få dig att komma. Be henne testa lite olika tekniker, variation, och även öka och sänka takten för att se vad som är skönast och ev. kan få dig att "kliva över spärren"...
Citera
2011-05-30, 20:49
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OffensiveShit

^Detta. Din tjej behöver onekligen träna upp sin teknik bara. Själv har jag aldrig kommit av att en tjej sugit av mig, förrens jag träffade min nuvarande flickvän.

Gäller bara att tjejen är lyhörd och provar olika saker på dig. Det som funkar, funkar!
Citera
2011-05-30, 21:07
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Troligtvis är det en psykisk spärr - med andra ord bara någonting du kan få bort. Försök att slappna av och bara njuta, istället för att fokusera på att komma, så att det blir lite mer avslappnat.

Annars så kan det faktiskt vara så att tjejen behöver förändra sin teknik också. Det kan vara hur skönt det vill, men det hon gör kanske helt enkelt inte är tillräckligt för att få dig att komma. Be henne testa lite olika tekniker, variation, och även öka och sänka takten för att se vad som är skönast och ev. kan få dig att "kliva över spärren"...

Tror också att det är en psykisk spärr, ELLER att jag är van med "runkrörselser" hela tiden för att komma. Får pröva lite olika tekniker helt enkelt, tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
^Detta. Din tjej behöver onekligen träna upp sin teknik bara. Själv har jag aldrig kommit av att en tjej sugit av mig, förrens jag träffade min nuvarande flickvän.

Gäller bara att tjejen är lyhörd och provar olika saker på dig. Det som funkar, funkar!

Sant! Tack så mycket, tråden kan stängas.
Citera
2011-05-30, 21:13
Medlem
ChuckyTheEnforcers avatar
Det är definitivt tjejen som behöver utveckla sin teknik. Alla tjejer kan suga skönt, men för att få en att komma krävs lite tricks.
Citera
2011-05-30, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Tror också att det är en psykisk spärr, ELLER att jag är van med "runkrörselser" hela tiden för att komma. Får pröva lite olika tekniker helt enkelt, tack!

Sant! Tack så mycket, tråden kan stängas.

Ummm... var inte för snabb nu...
Har du lätt för att knulla länge eller kommer du snabbt och har svårt att hålla tillbaka för det är så gudomligt skönt i musen?

Om det är det senare, så har du nog rätt slutledning ovan... men om det är det förra... då kan du gå med i klubben jag och många andra män tillhör, dvs "under normal känslighet i kuken"-klubben. Ja, det är inte bara tjejer som har varierande känslighet i sitt kön, det stämmer, hör och häpna, även på oss män. Däremot är det mycket mindre populärt att prata om av någon anledning.

Så om du har låg känslighet, så är det synd att bara lasta din flickvän och att hennes teknik är dålig. Hon kan säkert lära sig mer, men det är inte säkert det kommer räcka ändå för dig.
Citera
2011-05-31, 01:14
Bannlyst
Fy fan vad värdelöst, kan inte vara lätt för dig att leva.
Citera
2011-05-31, 01:26
Medlem
-Johan-s avatar
Samma här. Har aldrig kommit av avsugning och ingen har varit särskilt dålig alls. Jag tycker det är skönt som fan, men kommer aldrig. Kommer riktigt sent i samlag också och så har jag alltid varit. Orkar inte bry mig, lättare att tillfredsställa en tjej och får sällan klagomål. Vill jag komma kan jag runka annars, simple.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in