2004-10-17, 16:36
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag skulle ringa Röda Korset och tala om att jag dagligen öser ut en miljon kronor på skit. Sedan skulle jag tala om att dom inte skulle få ett vitten till sina jävla sos-byar i Zimbabwe eller översvämningsoffer i Bangladesh. Sen skulle jag skratta demoniskt och lägga på luren.

Eventuellt skulle jag ta den ena dagens miljon, anställa en polsk kvinna svart och sedan skulle hon bränna ena halvan av alla sedlar så att dom förlorar sitt värde, packa dom i en resväska och FedEx:a upp till Röda Korsets kontor.

// Roger P.

Roger.. Förbannad på Röda Korset?
Citera
2004-10-17, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Roger.. Förbannad på Röda Korset?
Nänä... Gillar bara inte konceptet att ge bort saker gratis. Det kallas kommunism och är något mycket fult...

// Roger P.
Citera
2004-10-17, 17:20
Medlem
chicos avatar
Jag skulle gladeligen unna mig själv allt av livets goda. Spara pengar till min ålderdom eftersom det säkerligen inte finns några pengar kvar i stadskassan att försörja oss framtida åldringar med. Sen skulle jag späcka med alla mina pengar för avundsjuka människor

chico
Citera
2004-10-17, 18:50
Medlem
Dag ett betala mina studielån och andra skulder. Köpa tre nya bilar. De borde räcka under den tid jag har kvar i livet. Miljonen är slut.
Dag två köpa ett mindre lantbruk lagom stort att klara en familj, så långt som möjligt med självhushållning. Köpa en ko en tjur en sugga och en galt och en flock höns och en tupp. Miljonen är nog slut vid det här laget.
Dag tre. Köpa en tankbil full med bensin, en vedklyv dra in bergvärme samt sätta upp ett mindre vindkraftverk. Miljonen är slut.
Dag fyra.Köpa kläder, husgeråd konserver, torrvaror, elektronik, möbler och dyl samt fylla frysen med mat så man klarar sig tills djuren får avkastning dessa produkter köps tills miljonen är slut.
Dag fem-sju ge mina barn en halv mille var, jag har tre, och skänka resten till läkare utan gränser.
Sen drar jag mig tillbaka och väntar på kapitalismens undergång som jag är övertygad om att den kommer.
Citera
2004-10-17, 20:29
Medlem
ÄlskaMigs avatar
den här diskutionen har jag ahft många gånger och många av minna vänner menar att en miljon om dagen är sååå mkt, piss i havet säger jag!

1. jag behöver ett hem så jag letar upp ett land jag vill bo i och ett hus i vilket jag kan tänka mig bo i. köper en lägenhet.
2. köper en brevid.
3 en tredje brevid
4 en fjärde
5 och en femte
6 anställer personal att sätta ihop dessa
7 möbler och kläder!

och trots det öligger jag back för under tiden har jag tänkt att ååååh så mkt pengar jag har och köpt flera snygga bilar som jag är skuldsatt med upp öpver öronen.
Citera
2004-10-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
den här diskutionen har jag ahft många gånger och många av minna vänner menar att en miljon om dagen är sååå mkt, piss i havet säger jag!

1. jag behöver ett hem så jag letar upp ett land jag vill bo i och ett hus i vilket jag kan tänka mig bo i. köper en lägenhet.
2. köper en brevid.
3 en tredje brevid
4 en fjärde
5 och en femte
6 anställer personal att sätta ihop dessa
7 möbler och kläder!

och trots det öligger jag back för under tiden har jag tänkt att ååååh så mkt pengar jag har och köpt flera snygga bilar som jag är skuldsatt med upp öpver öronen.

snälla, sluta..din optimism sticker mig verkligen i ögonen! +o(
Citera
2004-10-17, 20:51
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
snälla, sluta..din optimism sticker mig verkligen i ögonen! +o(
VAD????? *gråter blod pga trakasserier!*
Citera
2004-10-17, 22:34
Medlem
Klickens avatar
Eftersom pengarna inte får sparas så har man ju bara en miljon att röra sig med i taget och då har man knappast råd med en schysst kåk. Tror istället jag skulle köpa ett riktigt vrål åk, kanske lite aktier, hyra en torped och bussa honom på personer som jag ogillar och så lite annat smått och gott. Och som den goda medmänniskan jag är så skulle jag säkert kunna skänka en femtio lök till någon trevlig organistation som hjälper barn på olika sätt.
Citera
2004-10-18, 08:32
Medlem
glidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladiator
Anlita några kända porrfilmstjärnor som serverade drinkar iklädda endast läppstift...
Fan va schysst! Drinkar klädda i läppstift!
Citera
2004-10-18, 09:52
Bannlyst
”Köp inte en zigenares häst och gift dig inte med papegojans dotter.”

Jag hade köpt mig ett bårhus, där de obeddas själar, skulle tas emot med öppen famn. Efter att ha spenderat en förmögenhet på tonfisk hade jag gjort en ”extreme makeover” på mitt kontor. Jag hade köpt in en tio färska lik och inrett kontoret med diverse organ. Som avslutning hade jag plastikopererat mitt ansikte i strävan efter att likna Rovdjuret.
Citera
2004-10-18, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klicken
Och som den goda medmänniskan jag är så skulle jag säkert kunna skänka en femtio lök till någon trevlig organistation som hjälper barn på olika sätt.
NAMBLA*?

// Roger P.

* North American Boy Loving Associasion
Citera
2004-10-18, 16:05
Medlem
Lisa Regerar!s avatar
Jag skulle köpa mängder av land. Bit för bit skulle jag köpa upp hela världen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in