2019-02-13, 10:05
Medlem
Arnoldt101s avatar
rätt säker på att smarkets ansökt om licens nu, sidan finns återigen på svenska och chatten meddelade om att ansökan skulle skickas in q1 2019, så borde vara möjligt att börja spela inom några veckor igen
Citera
2019-02-14, 06:43
Medlem
Någon som har erfarenhet av Betway? Skummade igenom deras regler och såg någonting om att satsningar på över 10 procent av bonusbeloppet per spel kunde ses som bonusmissbruk... Någon som känner till detta?
Citera
2019-02-14, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorkuggla
Någon som har erfarenhet av Betway? Skummade igenom deras regler och såg någonting om att satsningar på över 10 procent av bonusbeloppet per spel kunde ses som bonusmissbruk... Någon som känner till detta?

Jag har förstått det som att man inte ska placera för stora belopp tidigt för då finns risken att du blir begränsad till att enbart placera spel för 50kr. Men det är inte utgångsläget, så ska inte vara några konstigheter!
Citera
2019-02-14, 15:33
Medlem
Citat:
"När du spelar med en insättningsfri bonus på ditt konto och satsar mer än 10 % av den totala bonussumman i en insats, spinn eller omgång, så kan din bonus och vinster bli ogiltigförklarade."

Bör alltså inte gälla deras sportbonus på 100 % upp till 1000 kr då den inte är insättningsfri
Citera
2019-02-14, 17:57
Medlem
Hade inte tagit några risker med Betway, jävla lurigt bolag.
Citera
2019-02-15, 19:07
Medlem
Niogios avatar
Jag körde nyligen deras bonus utan problem. Satsade med hela beloppet på en match.
Citera
2019-02-16, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niogio
Jag körde nyligen deras bonus utan problem. Satsade med hela beloppet på en match.

Då hade du tur att förlora över bonusen till andra sidan direkt?

Jag hade otur och vann två ggr. Plötsligt satt jag fast med nästan 5k och blev limmad till 50kr per bet.

Var nästan redo att ge upp och ta en förlust men tänkte att dom jävlarna inte ska få knulla mig så lätt.

Arbade skiten på 3 veckor.

Att det alls ska vara möjligt att limma någon som kör mot en bonus är ju extremt ohederligt av bolagen.
Detta fenomen existerade inte före licenstvånget, inget jag någonsin råkat ut för iaf. Men nu efter nya lagen så märkte jag att även unibet, betsafe och 888-sport limmar snabbt, typ 164 kr om man inte lirar största ligorna.
Citera
2019-02-17, 09:13
Medlem
Varför har nästan alla bolagen plötsligt kraftigt försämrat sportspelsbonusarna? Är det den där lille sossen som ligger bakom det?
Citera
2019-02-17, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Varför har nästan alla bolagen plötsligt kraftigt försämrat sportspelsbonusarna? Är det den där lille sossen som ligger bakom det?
Vilka mer än Unibet är det som försämrat sin sportspelbonus?
Citera
2019-02-17, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163Rinkeby
Vilka mer än Unibet är det som försämrat sin sportspelbonus?
Unibet har väl 100% upp till 5000? Jag körde den bara för nån vecka sen och pengarna överfördes till mitt bankkonto på nån dag bara. Upplevde Unibet som mycket smidigt, höga odds och de har den bästa bonusen av alla.
Citera
2019-02-17, 11:37
Medlem
Citat:
Unibet har väl 100% upp till 5000? Jag körde den bara för nån vecka sen och pengarna överfördes till mitt bankkonto på nån dag bara. Upplevde Unibet som mycket smidigt, höga odds och de har den bästa bonusen av alla.
Inte längre... Nu har de 200% upp till 2000 kr eller 500% upp till 500 kr
Citera
2019-02-17, 14:28
Medlem
Zeeeeetas avatar
Citat:

Betway är en riktig skitsida. Var försiktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in