2018-05-29, 17:34
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaGGGen
Vilka är drömoddsen man ska leta efter?

Drömoddset är 100.000 som går att boka till 1.01.
Citera
2018-05-30, 03:23
Medlem
Okej tack för hjälpen tror jag börjar få kläm på det nu. Va lite oklara grejer först t.e.x att man förlorade dubbla insatsen i ett lay-bett om jag förlora så det förklarar saken varför man måste ha en rejäl summa på oddsbörsen. Och vilka Back & Lay odds man ska kika efter.(helst höga backodds men lika går bra)
Och använda sig av calculatorn så man vet exakt vilka summor man ska lägga.
Ska testa en första spinn imorgon så får vi se hur det går!
Tror ni det räcker med 5-10k på oddsbörsen som starter för att bara köra 1 bettingsida i taget?

Tack för råden innan, hjälpte mycket!
Citera
2018-05-30, 09:06
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Okej tack för hjälpen tror jag börjar få kläm på det nu. Va lite oklara grejer först t.e.x att man förlorade dubbla insatsen i ett lay-bett om jag förlora så det förklarar saken varför man måste ha en rejäl summa på oddsbörsen. Och vilka Back & Lay odds man ska kika efter.(helst höga backodds men lika går bra)
Och använda sig av calculatorn så man vet exakt vilka summor man ska lägga.
Ska testa en första spinn imorgon så får vi se hur det går!
Tror ni det räcker med 5-10k på oddsbörsen som starter för att bara köra 1 bettingsida i taget?

Tack för råden innan, hjälpte mycket!

Det beror på oddset. "Insatsen" i detta fall är ju spelarens insats.
Citera
2018-05-30, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det beror på oddset. "Insatsen" i detta fall är ju spelarens insats.

Haha ja helt rätt kom på att jag skev fel...😄
Citera
2018-05-30, 22:07
Medlem
Niogios avatar
Citat:
Haha ja helt rätt kom på att jag skev fel...😄

Ta några enstaka i början så räcker 5-10k. Du kan ju börja med Unibet och Expekt som båda ger 500% på en hundring (dvs totalt 600 kr). Då kan du testa dig fram innan du ger dig på de större. Gäller så klart alltid maxa varje bonus, dvs sätt in maximal summa, aldrig mindre.
Citera
2018-05-31, 22:33
Medlem
Någon som har en fullständig lista på bra bookmakers?
Surt när man spelar på sidor som begränsar insatsen för varje spel till någon hundring så det blir helt omöjligt att uppnå omsättningskraven. PS sänker de maxinsattsen pga att man bettar på "skumma" matcher så som div 3 i Slovakien tex?
Citera
2018-06-01, 07:05
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abceg
Surt när man spelar på sidor som begränsar insatsen för varje spel till någon hundring så det blir helt omöjligt att uppnå omsättningskraven. PS sänker de maxinsattsen pga att man bettar på "skumma" matcher så som div 3 i Slovakien tex?

Alla bolag limiterar (förutom Pinnacle).
Citera
2018-06-01, 08:09
Medlem
Citat:

Ja det gör dom. Speciellt om du hittar för höga odds.
Citera
2018-06-01, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88
Ja det gör dom. Speciellt om du hittar för höga odds.

Skulle du rekommendera att man chillar lite på sidor som brukar använda såna metoder? Alltså att man endast spelar på de stora matcherna.
Citera
2018-06-01, 21:35
Medlem
Citat:
Skulle du rekommendera att man chillar lite på sidor som brukar använda såna metoder? Alltså att man endast spelar på de stora matcherna.

Har man för avsikt att enbart bonushora är det nog klokt att köra ett ganska svennigt spelmönster, alltså hålla sig till lite större marknader med hög omsättning och dessutom vara försiktig med att spela odds med över 100% closeness och acceptera en högre avbränning på bonusen. Jag har tagit mängder av bonusar och aldrig blivit limiterad någonstans. Då bränner jag nog 25% av bonusen i snitt. Men skönt att inte vara limmad. Kan även lägga mindre gratisspel osv på livespel då och då bara för att se ut mer som en vanlig spelare. Vet inte om det är det effektivaste sättet eller om det ens spelar roll om man lägger små livespel då och då men som sagt är jag inte limmad någonstans och det är rätt skönt. Tror det som spelar störst roll är om man konsekvent spelar odds med värde
Senast redigerad av gfbs88 2018-06-01 kl. 21:39.
Citera
2018-06-02, 21:29
Medlem
Om man ska spela åt en polare vad har ni för tips då? Tänkte på IP adress, spårning och insättningsmetod. Hörde från en tråd att en snubbe köpte ny mobil varje gång han spelade åt en annan och sålde den sen när han var klar. Blir det inte samma IP-adress endå om man spelar hemifrån?
Citera
2018-06-07, 01:01
Medlem
Hallo! Jag har kört bonusbetting nu i ca 6 månader och har gjort ganska bra med pengar. Försökte samla så mycket information om alla risker innan jag började och som jag förstod så fanns det inga juridiska risker för att kunna bli dömd för något, vilket jag inte heller har blivit. Det enda som kunde uppstå med lite otur och slarvighet var att en sida fryser kontot och pengarna.

Läste precis villkoren på en ny sida jag skulle regga nu och på punkten gällande detta så stod det att bolaget "Kan komma att vidta ytterligare åtgärder" förutom att frysa kontot då. Någon som känner till något som man kan bli dömd för rent juridiskt gällande detta? Eller som tom har råkat ut för det? Eller tror ni bara sidan skriver så för att man ska skrämmas upp lite? Min slutsats av hela den här grejen är att bettingbolagen tjänar alldeles för mycket pengar på att låsa in "vanliga" kunder i sina bonusar att det inte lönar sig att ändra villkoren eller att försöka sätta dit de som utnyttjar det. Eller hur tänker ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in