Fråga: Om man sitter på en vattenskoter och kör in i en brygga, hur stor är risken att man bryter nacken? Jag tänker då om det är en sån där brygga som är öppen under själva gåytan.
Alltså ett glapp mellan vattnet och själva bryggan.
Borde vara stor risk.
Förlåt, men din Fråga: är fullkomligt efterbliven.
Svar: Det är självklart helt omöjligt att räkna ut hur stor risken är.
Tycker de flesta kommentarer i denna tråd är helt OT.
För övrigt så är det antagligen ingen fara med honom, media förstorar alltid upp olyckor när det gäller kändisar.
Vad har han gjort, utöver att musiken kanske inte är så sexig? Typ smekt barn med lik?
Sen är det väl inte bekräftat att negrolojdjäveln överlever.
Gjort en dålig cover/sampling av en låt av Ben. E King, men jag tycker att det var bra att han inte dog för då hade hans musik om man nu kan kalla det för det blivit ännu större.
Den känner jag igen, lite. Har dock inga speakers här.
Vill minnas att han hade en låt där det sjöngs något om "take you there bla bla bla".
Sannolikt inspelad i Miami och jag tror det var just vattenskotrar med i den.
En smula ironiskt.
Nej, finns inga vattenskotrar i Take You There. Inte ironiskt alls.
Snacka om änglavakt. Killen kunde lika gärna dött, han fick bla en punkterad lunga och en brusten artär. Låter inte särskilt trevligt, men nu klarade han sig så man kan väl säga att han hade tur i oturen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!