2018-01-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
Jag undrar hur noggrann man bör vara när man beställer saker ifrån darknet, t.ex. ifrån FS? Bör man att gå genom hela processen med att ha en opersonlig dator, beställa ifrån öppet wifi(med tor och VPN?), köpa BTC och sedan "tvätta" dem innan man handlar? Eller går det bra att handla ifrån sitt egna Wifi? Går det bra att köpa BTC med sin riktiga identitet och därefter handla direkt för dem? Vågar ni beställa till era egna brevlådor eller har ni någon annan metod? Hur noggrann bör man vara egentligen, om man bara vill göra en liten liten order? Hur stor risk tar man om man beställer ifrån sitt egna wifi med TOR och handlar med "otvättade" bitcoins, och beställer hem till sin egna brevlåda?
Många frågor här, men de hör ju alla ihop.

Vore tacksam för svar

med alla kina-paket nuförtiden, undrar jag om tullen hinner ens kolla 10%?
Citera
2018-01-05, 17:28
Avslutad
Hur utforskar man deepweb?

Är nästan helt newbie när det gäller deepweb. Har på sin höjd installerat Tor-browser som tydligen är ett måste. Nån gång har lyckats besöka silkroad när det fanns. Men det finns inte kvar. Hur går man vidare om man vill utforska vad som finns på deepweb? Jag vill inte se brutala bilder o filmer o absolut ingen pedofili.

Men bara titta in på såna här handelsplatser? Är det bara att klistra in adressen http://flugsvamp72rajmk.onion som skrev i förrgår i Tor? Jag testar! Men kom gärna med tips till en nybörjare!
Citera
2018-01-07, 16:51
Medlem
qleks avatar
Hejsan kära flashback! Jag är ny inom detta med darknet och djupnätet och allt va de kallas! Jag har iaf lyckats genomföra mina 2 första köp med btc, men till min fråga, jag använder en svensk sida som "växlingskontor" som tar emot swish, men dem tar ca 140-150kr per gång man växlar vilket känns lite halv onödigt, jag försökte mig på att växla genom Kraken först vilket jag inte lyckades med och allt bara strulade. Nu till min fråga vilka växlar ni igenom? och hur smidigt är det? jag är ingen leet hacker direkt. Tog mig många timmar innan jag lyckats få kläm på allt.

Mvh
Citera
2018-01-07, 22:42
Medlem
Nu var det flera år sedan jag använde mig utan Tor. Någon som kan slänga iväg ett PM på aktiva och intressanta sidor. Flugsvamp är inte intressant dock.

Tack på förhand.
Citera
2018-01-08, 19:46
Medlem
Nån som vet hur det är med valhalla market ? Går de bra å beställa saker där?
Citera
2018-01-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkilen
Nån som vet hur det är med valhalla market ? Går de bra å beställa saker där?
Efter att den blev internationellt lanserad så har mycket skepsis kring sidan uppstått, det finns några varningar kring sidan så handla på egen risk (Som alltid)
FS eller vår plattform finns som agerar inrikes, vår plattform saknar dock ett lika stort utbud som FS i dagsläget!
Citera
2018-01-09, 18:54
Medlem
Okej FS har ja varit innne på finns väll bara piller där? tack om du har nå bra sidor som du kan rekomedera kan du ju skicka ett pm om du vill! Gärna med varierat som valhalla å föredetta alphabay när de fanns!)
Citera
2018-01-10, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkilen
Okej FS har ja varit innne på finns väll bara piller där? tack om du har nå bra sidor som du kan rekomedera kan du ju skicka ett pm om du vill! Gärna med varierat som valhalla å föredetta alphabay när de fanns!)
De har alla sorters narkotika, men om det inte är det som du är ute efter så blir det såklart lite svårare.
Det är lättare att kunna göra rekommendationer om man vet vad du är på jakt efter, men det finns ganska många sidor som erbjuder andra saker.
Säger inte att valhalla är röd heller, den sidan lider av samma brister som andra - dvs opålitliga säljare, men det går aldrig att försäkra sig till 100% mot.

Lycka till!
Citera
2018-01-13, 16:25
Medlem
Är det någon annan som har problem med insättningar till FS? Transaktionen är bekräftad, alla adresser stämmer etc etc. Kan det vara att felet ligger hos FS?

Tack på förhand!
Citera
2018-01-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrius
Är det någon annan som har problem med insättningar till FS? Transaktionen är bekräftad, alla adresser stämmer etc etc. Kan det vara att felet ligger hos FS?

Tack på förhand!
Enl. ett inlägg i tråden om darknet shoppar i Övriga Droger så har de just nu stängt av funktionen med BTC transaktioner (Både insättningar & uttag)
Det är möjligt att det har kommit igång igen dock.
Citera
2018-01-17, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerraNullAdmin
Enl. ett inlägg i tråden om darknet shoppar i Övriga Droger så har de just nu stängt av funktionen med BTC transaktioner (Både insättningar & uttag)
Det är möjligt att det har kommit igång igen dock.

Tack för ditt svar! Fick faktiskt ett ganska snabbt svar från admin om att dom stängt av den funktionen för att kunna underhålla andra delar av sidan
Citera
2018-01-17, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerraNullAdmin
Därav skrev vi meddelandet till någon som undrade över försäljning.
Vi är medvetna om att utbudet är relativt tomt just nu, men vi försöker förändra detta läget, men det är väldigt svårt att nå ut till de mer erfarna säljarna.
Har du tips är du mycket välkommen att meddela oss

Jag reggade för övrigt ett inlog för att kolla in sidan, rimligt upplägg som inte är lika strikt som fs men har ni någon plan på att locka säljare? En säljare per 10e vara är knappast någon som lockar många kunder skulle jag tror! Även om det hittills verkade vara rimliga priser..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in