2017-12-17, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerraNullAdmin
Välkommen in i värmen http://terranullkiwlemw.onion

Totalt värdelöst eftersom det nästan inte finns någonting.
Citera
2017-12-17, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Totalt värdelöst eftersom det nästan inte finns någonting.
Därav skrev vi meddelandet till någon som undrade över försäljning.
Vi är medvetna om att utbudet är relativt tomt just nu, men vi försöker förändra detta läget, men det är väldigt svårt att nå ut till de mer erfarna säljarna.
Har du tips är du mycket välkommen att meddela oss
Citera
2017-12-17, 16:34
Medlem
BDnrjs avatar
Jag har onion network och browsar the dark web kan någon ge mig tips på nåt av det sjukaste sidorma man kan turista på? Tacksam för svar!
Citera
2017-12-18, 23:23
Medlem
Micke-13s avatar
Finns de ens någon som har rikigt fint pulver inne?? Alltid tyckt att direkthem har okej ladd och pillerT hade ibland rikigt bra tjack men de verkar va sämre kvalle nu har iaf inte fått tag på kvalité pulver från typ 4 beställningar av olika vendors
tjack och ladd som är obankat ska man säljs de tjänar man alltid på i längden , hellre överpris än billig skit
Citera
2017-12-26, 07:24
Medlem
Micke-13s avatar
Finns det inga filurer här som lyckats få hem nått från dream ? Börjar bli tröttsamt att betala överpriser oftast rejält bankade pulver!

Big up till direkthem som alla gånger jag beställt levererat rikigt schysst ladd faktiskt.
Svårt att få tag på bättre i Sverige om man inte har kontakter.

Tjacket som funnits senaste tiden har i mina ögon varit rikigt fultjack som är på tok för kladdigt ett hegge efter torkning kan man nästan förlora hälften i vikt och hur svårt är det att fixa 60-70 % tjo och ge fan att banka ut och troligtvis lägga till 30 % fukt på de!!!!???

Hade dreamM varit någorlunda säkert elle4
Citera
2018-01-02, 23:14
Medlem
Letar efter fake euro! Hört många som beställt, men kan inte hitta någon sida som verkar legit? Någon med erfarenhet som skulle kunna dela med sig, hade varit otroligt snällt..
Citera
2018-01-03, 00:44
Medlem
a
Senast redigerad av GibbeEkan 2018-01-03 kl. 01:19.
Citera
2018-01-03, 13:11
Medlem
Jag undrar hur noggrann man bör vara när man beställer saker ifrån darknet, t.ex. ifrån FS? Bör man att gå genom hela processen med att ha en opersonlig dator, beställa ifrån öppet wifi(med tor och VPN?), köpa BTC och sedan "tvätta" dem innan man handlar? Eller går det bra att handla ifrån sitt egna Wifi? Går det bra att köpa BTC med sin riktiga identitet och därefter handla direkt för dem? Vågar ni beställa till era egna brevlådor eller har ni någon annan metod? Hur noggrann bör man vara egentligen, om man bara vill göra en liten liten order? Hur stor risk tar man om man beställer ifrån sitt egna wifi med TOR och handlar med "otvättade" bitcoins, och beställer hem till sin egna brevlåda?
Många frågor här, men de hör ju alla ihop.

Vore tacksam för svar
Citera
2018-01-03, 14:08
Medlem
WilliamKillmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
Jag undrar hur noggrann man bör vara när man beställer saker ifrån darknet, t.ex. ifrån FS? Bör man att gå genom hela processen med att ha en opersonlig dator, beställa ifrån öppet wifi(med tor och VPN?), köpa BTC och sedan "tvätta" dem innan man handlar? Eller går det bra att handla ifrån sitt egna Wifi? Går det bra att köpa BTC med sin riktiga identitet och därefter handla direkt för dem? Vågar ni beställa till era egna brevlådor eller har ni någon annan metod? Hur noggrann bör man vara egentligen, om man bara vill göra en liten liten order? Hur stor risk tar man om man beställer ifrån sitt egna wifi med TOR och handlar med "otvättade" bitcoins, och beställer hem till sin egna brevlåda?
Många frågor här, men de hör ju alla ihop.

Vore tacksam för svar
Jag undrar med
Citera
2018-01-03, 14:47
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Det rullar på som vanligt, bara forumet dom har stängt ner under en liten period.

Har du en ny länk, månne? Min gamla funkar ej!
Citera
2018-01-03, 17:46
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Har du en ny länk, månne? Min gamla funkar ej!

http://flugsvamp72rajmk.onion
Citera
2018-01-04, 18:22
Medlem
qleks avatar
Är flugsvamp nere??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem