• 2
  • 3
2011-05-30, 01:13
Medlem
kebabmannen86s avatar
Men förspelet då? Visst fan måste du bli hård ifall du fingrar henne lite eller om hon teasar dig genom att suga eller liknande. Personligen blir jag stenhård när jag börjar strula med nån tjej, prestationsångest är det inget tal om, jag kör mitt race. Kände du inget när du tog henne på brösten alternativt röven eller andra kroppsdelar?
Citera
2011-05-30, 09:51
Medlem
fjungen33s avatar
Har nog de flest killar varit med om. Har man inte problem när man runkar sin balle så ligger det hjärnspöken bakom...
Citera
2011-05-30, 09:59
Medlem
Ducken11s avatar
Förlåt TS, men de känns något fruktansvärt korkat att gång på gång insistera med att försöka knulla henne på fyllan då det antagligen var en starkt bidragande faktor till de uteblivna ståndet.
Försökte ni aldrig nyktra?

Du tog inte ens upp problemet och pratade med henne, trots en väldigt bra relation till varandra. Du är en feg liten tönt som inte förtjänar att föra sina gener vidare.

Tycker du ska satsa på något uppblåsbart istället.
Citera
2011-05-30, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Fast grejen är att med min första flickvän fick jag heller inte upp kuken allra första gången pga. prestationsångest. Det löste sig och utvecklades till ett väldigt bra sexliv. Jag fantiserade även sexuellt om den tjejen som fan både före och efter.

Med Sandra var det som om jag inte visste om jag alls ville ha sex med henne, på något märkligt sätt kändes det inte "rätt". Jag hade heller inga detaljerade sexuella fantasier om henne, även om jag tänkte på henne 24/7. Det var som om hon var för ren för det. Det är klart att det var någon form av psykisk låsning, men knappast så enkelt som vanlig prestationsångest inför en fin tjej. Jag tror att vår långvariga vänskap och tron att hon var ouppnåelig spelade in.
Men jag uppskattar dina synpunkter.

Kärlek och sexualdrift är två olika saker, dessa behöver inte komma tillsammans.

Jag har tex varit kär i en kvinna som jag aldrig ens funderat på att knulla med, det är kärleken jag bryr
mig om inte sexet. Om jag blev tillsammans med henne så skulle det väll förmodligen gå jättebra att knulla men det är inte min huvudagenda i en sådan eventuell relation.

Så det kanske var liknande för dig, att du ville ha henne men bara inte på det sättet.
Citera
2011-05-31, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Förlåt TS, men de känns något fruktansvärt korkat att gång på gång insistera med att försöka knulla henne på fyllan då det antagligen var en starkt bidragande faktor till de uteblivna ståndet.
Försökte ni aldrig nyktra?

Men läs för helvete mina svar. Jag kan knulla berusad. Vi "försökte" inte vare sig nyktra eller fulla, problemet var att jag helt enkelt inte blev upphetsad eller kände att jag ville ligga med henne. Så jag behöver inga kamratposten-svar om att man inte ska dricka före sex, tack.

Citat:
Du tog inte ens upp problemet och pratade med henne, trots en väldigt bra relation till varandra. Du är en feg liten tönt som inte förtjänar att föra sina gener vidare.

Det här kan du däremot ha väldigt rätt i. Damn, jag hade fått både snygga och intelligenta barn med den tjejen.

Citat:
Tycker du ska satsa på något uppblåsbart istället.

Typ din mamma... höhö

Citat:
Kärlek och sexualdrift är två olika saker, dessa behöver inte komma tillsammans.

Jag har tex varit kär i en kvinna som jag aldrig ens funderat på att knulla med, det är kärleken jag bryr
mig om inte sexet. Om jag blev tillsammans med henne så skulle det väll förmodligen gå jättebra att knulla men det är inte min huvudagenda i en sådan eventuell relation.

Så det kanske var liknande för dig, att du ville ha henne men bara inte på det sättet.

Ja, här har vi en till som fattar vad jag snackar om. Men varför är det så? Jag har alltid trott att "kärlek" är Guds bortförklaring för att få oss människor att ha sex så att vi skapar nya människor. Grejen är ju att jag så gärna ville att jag skulle vilja knulla henne. Hade jag varit förlamad från midjan och nedåt men kunnat få stånd av henne hade jag gjort det med henne enbart för att få henne att njuta. Jag älskade ju henne.
Senast redigerad av mästerkatten 2011-05-31 kl. 20:17.
Citera
2011-05-31, 22:45
Medlem
Kvartens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Någon lång reklambög med fönsterglasögon som kunde snacka i timmar om värdeutvecklingen på sin jävla bostadsrätt.

Åfyfan, varför attraheras tjejer av sådan skit?

Bra skrivet, vad trist att det blev så för dig. Jag har själv aldrig varit med om så pass upptrissat sex, men med alla känslor och minnen kan det säkert slå fel för vem som helst. Synd att du inte pratade med henne om det.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in