Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Förlåt TS, men de känns något fruktansvärt korkat att gång på gång insistera med att försöka knulla henne på fyllan då det antagligen var en starkt bidragande faktor till de uteblivna ståndet.
Försökte ni aldrig nyktra?
Men läs för helvete mina svar. Jag kan knulla berusad. Vi "försökte" inte vare sig nyktra eller fulla, problemet var att jag helt enkelt inte blev upphetsad eller kände att jag ville ligga med henne. Så jag behöver inga kamratposten-svar om att man inte ska dricka före sex, tack.
Citat:
Du tog inte ens upp problemet och pratade med henne, trots en väldigt bra relation till varandra. Du är en feg liten tönt som inte förtjänar att föra sina gener vidare.
Det här kan du däremot ha väldigt rätt i. Damn, jag hade fått både snygga och intelligenta barn med den tjejen.
Citat:
Tycker du ska satsa på något uppblåsbart istället.
Typ din mamma... höhö
Citat:
Kärlek och sexualdrift är två olika saker, dessa behöver inte komma tillsammans.
Jag har tex varit kär i en kvinna som jag aldrig ens funderat på att knulla med, det är kärleken jag bryr
mig om inte sexet. Om jag blev tillsammans med henne så skulle det väll förmodligen gå jättebra att knulla men det är inte min huvudagenda i en sådan eventuell relation.
Så det kanske var liknande för dig, att du ville ha henne men bara inte på det sättet.
Ja, här har vi en till som fattar vad jag snackar om. Men varför är det så? Jag har alltid trott att "kärlek" är Guds bortförklaring för att få oss människor att ha sex så att vi skapar nya människor. Grejen är ju att jag så gärna ville att jag skulle vilja knulla henne. Hade jag varit förlamad från midjan och nedåt men kunnat få stånd av henne hade jag gjort det med henne enbart för att få henne att njuta. Jag älskade ju henne.