2011-05-29, 19:33
Medlem
Hej, det är så att jag försöker skicka ett PM just nu men när jag trycker på antingen förhandsgranska eller skicka så sänds jag bara tillbaka till inkorgen. Får inget felmeddelande utan det är som att dessa länkar går direkt till min inkorg.

Brukar oftast överskrida 5k tecken så är van att få den varningen och justera inlägg, har även fått varningar när mottagaren har haft en full inkorg. Vet att jag inte har överskridit min tillåtna lagring av PMs och gjorde för säkerhetsskull en liten rensning ifall det skulle vara orsaken trots allt.

Har tidigare idag skickat ett PM och då funkade på Förhandsgranska och Skicka men nu fungerar det inte. Någon med samma problem och vad kan det i sådana fall bero på?
Citera
2011-05-29, 19:39
Medlem
BenAsslicks avatar
PMar du till någon med full inkorg?
Citera
2011-05-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
PMar du till någon med full inkorg?

Nej, känner igen det problemet och har svårt att tänka mig att användarens inkorg är full då det verkar röra sig om en helt ny användare. Brukar man inte få ett felmeddelande då också? Var ett tag sedan jag PMade folk med full inkorg så minns inte helt säkert om man fick ett felmeddelande.

Det märkliga är att när jag trycker på "Skicka~" eller "Förhandsgranska~" så länkas jag direkt till min egen inkorg, är det signalen att personen har full inkorg så skulle jag i varje fall vilja föreslå att man lägger till ett meddelande för detta. Men ett sådant förslag antar jag kräver en ny tråd så jag avvaktar.

Brukar inte PMa så fruktansvärt mycket om sanningen ska fram, trots att detta inte är mitt enda konto här på FB med "ett antal" inlägg i bagaget

EDIT: Nu fungerar det dock men det var en rätt knepig "bugg" så kan ju vara värt att det finns en tråd om den. Använder förövrigt Chrome som browser men har aldrig upplevt problem på FB pga den.
Citera
2011-05-30, 15:12
Medlem
ojns avatar
Ibland bråkar PM ifall man har flera flikar i webbläsaren med just PM öppna. Vet inte om det är fixat eller ej; det finns en stor tråd om det någonstans.

Bra att det fixade sig till sist iaf.
Citera
2011-05-31, 11:36
Medlem
crillecrilles avatar
Med tanke på den utmärkta rubriken postar jag här istället för i buggtråden.

Igår och idag har PM betett sig märkligt. Varje gång jag ska läsa ett PM så får jag besked om att jag har angivit en felaktig länk. Går då tillbaka till inkorgen, klickar på meddelandeet igen och då funkar det. Någon som känner igen sig? Har bara en flik med Flashback uppe och har inte ändrat något annat heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in