du vet att detta liksom är samma sak som att gå till mcdonalds och du har med dig köttet och brödet och ber om att de ska slänga på sallad, gurka och ketchup.
med andra ord, inget de flesta vill ta i då de typ inte tjänar en spänn på det.
den största inkomsten är säljandet av t-shirten, inte trycket.
MEN, har du tur så kan du få tag på något mindre profil-företag som kan printa en transfer.
det är som ett sådan tryck som man värmer över. antingen kan de göra det också eller så får du gör det själv. men betalar du svart så kanske de går med det på.
har tyvärr ingen jag kan rekommendera.