2011-05-29, 03:57
Medlem
Var nyss inne pa mmanytt.se och kollade kommentarer, Jag verkar inte vara den enda som har problem med Csports live sandingar av ufc 130. Blir sa javla frustrerad, Laser artiklar gamla artiklar fran 2009 dar deras problemt med ufc sandningar namns. Vad fan ar det for javla skitsida?
Har skickat 1 mail och kommer aven att ringa ett valdigt argt samtal imorgon.

Ni som har samma problem med nattens sandning, Borja mailbomba!!!!!!

www.myp2p.eu - Ga in pa live sports - Others - UFC, Dar kan ni hitta hyffsade live streams. Kollar pa ESPN's live sanding, Inte HD men fungerar..
Citera
2011-09-13, 18:44
Medlem
betalar man per månad eller hur ligger det till ?
Citera
2011-09-13, 19:52
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LEefphTBo
betalar man per månad eller hur ligger det till ?

Nej du betalar 99 kr(?) för en gala. I detta paket kan det komma med tekniska störningar eller spanska kommentatorer. Frågan är om det är värt att köpa HD stream från UFC själva för 100 kr mer eller vad det ligger på.
Citera
2011-09-17, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Nej du betalar 99 kr(?) för en gala. I detta paket kan det komma med tekniska störningar eller spanska kommentatorer. Frågan är om det är värt att köpa HD stream från UFC själva för 100 kr mer eller vad det ligger på.

jo jag har uppfattat det som att det inte är 100 alla gånger. men vart får man tag på en riktig livesändning, skulle kunna tänka mig att lägga några hundringar per gala.
Citera
2011-09-17, 04:52
Medlem
Grodaifickans avatar
Csports är rent skräp. De vägrar ta itu med problemen kring UFC-sändningarna, men likt förbannat fortsätter de ta betalt för sin skittjänst. När jag kontaktade dem efter att ha köpt ännu en sändning som inte fungerat sa de att de skulle skicka ut ett mail till alla berörda kunder med värdekoder till kommande sändningar. Gissa om jag fick ett sådant mail?
Självklart inte, när jag sedan kontaktar dem om det igen så får jag en kod skickad till mig. Gissa om koden fungerade?
Självklart inte. Nu har jag iaf fått en ny kod som jag ska testa till nästa gala. Gissa om det kommer fungera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in